تماشا‌ کنید: ویدیو‌های معرفی رسمی و جعبه‌گشایی سری گلکسی S23 و سری گلکسی بوک 3

پنج‌شنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
پنل پشتی خانواده گلکسی اس ۲۳ به رنگ های مختلف کنار یکدیگر
ویدئو جعبه‌گشایی سری گلکسی S23 و سری گلکسی بوک 3 دید خوبی را از جزئیات طراحی این محصولات به ما ارائه می‌دهند.
تبلیغات

سامسونگ شب گذشته در جریان رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۳ از گوشی‌های پرچم‌دار گلکسی اس ۲۳، گلکسی اس ۲۳ پلاس و گلکسی اس ۲۳ اولترا و همچنین لپ‌تاپ های گلکسی بوک ۳ پرو، پرو ۳۶۰ و اولترا رونمایی کرد. حال براساس گزارشی از جی‌اس‌ام‌آرنا، ویدیوی تبلیغاتی رسمی و جعبه‌گشایی آن‌ها منتشر شده است.

ابتدا با ویدیوی معرفی رسمی گلکسی اس ۲۳ اولترا شروع می‌کنیم که به شما کمک می‌کند در کم‌تر از ۳ دقیقه با این پرچم‌دار تمام‌عیار آشنا شوید.

در ادامه می‌توانید ویدیویی را مشاهده کنید که صرفا به قابلیت «Epic Nightography» اختصاص دارد و اس ۲۳ اولترا از آن بهره می‌برد. به‌کمک این قابلیت می‌توان تصاویر را در محیط‌های کم‌نور ثبت کرد.

در ادامه ویدیوی رسمی جعبه‌گشایی اس ۲۳ اولترا را مشاهده می‌کنید.

حال به جعبه‌گشایی گلکسی اس ۲۳ و گلکسی اس ۲۳ پلاس می‌رسیم که در ویدیویی مشترک به‌نمایش گذاشته شده است.

در ویدیوی بعدی، سامسونگ تمام گوشی‌های گلکسی اس ۲۳ را معرفی می‌کند.

لپ‌تاپ گلکسی بوک ۳ اولترا مانند گوشی گلکسی اس ۲۳ اولترا، پرچم‌دار تمام‌عیار این شرکت است. در ادامه می‌توانید ویدیو معرفی آن را مشاهده کنید.

حال پس از جعبه‌گشایی رسمی گوشی‌ها نوبت به جعبه‌گشایی گلکسی‌بوک‌ها می‌رسد. در ادامه می‌توانید جعبه‌گشایی گلکسی بوک ۳ اولترا و بوک ۳ پرو را مشاهده کنید.

و سپس با جعبه‌گشایی گلکسی بوک پرو ۳۶۰ روبه‌رو هستیم.

در نهایت، ویدیوی دیگری نشان می دهد که گوشی گلکسی اس ۲۳ اولترا و لپ‌تاپ گلکسی بوک ۳ اولترا چقدر راحت می‌توانند باهم جفت شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات