گزینه‌های رنگی خانواده Poco X5 با رندرهای جدید فاش شد

یک‌شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
رندر پنل پشتی و جلویی گوشی هوشمند Poco X5 Pro به رنگ زرد
افشاگر محبوب SnoopyTech رندرهای جدید Poco X5 5G و Poco X5 Pro را منتشر کرده که گزینه‌های رنگی این خانواده را لو می‌دهند.
تبلیغات

شایعات ادعا می‌کنند به‌زودی شاهد چند دستگاه هیجان‌انگیز از پوکو خواهیم بود. اولین گوشی Poco F5 Pro است که مدتی پیش در FCC ظاهر شد، در حالی که دیگری سری Poco X5 است که انتظار می‌رود ۶ فوریه در هند عرضه شود. این خانواده دو عضو به نام‌های Poco X5 5G و Poco X5 Pro دارد.

گزارش‌های اخیر مشخصات دستگاه‌های آینده پوکو را فاش کرده و اکنون گیزموچاینا از افشای رندرهای آن‌ها توسط افشاگر محبوب SnoopyTech نیز خبر داده است.

با مشاهده‌ی رندرها می‌توان دو رنگ خاکستری و سبز مدل استاندارد Poco X5 5G را مشاهده کرد. طراحی آن نیز مشابه Redmi Note 12 5G است.

زیبایی ظاهری POCO X5 Pro نیز با Redmi Note 12 Pro Speed Edition مطابقت دارد. تنها تفاوت قابل توجه در رنگ مشاهده می‌شود. گوشی هوشمند آینده پوکو به رنگ‌های خاص این شرکت مزین شده است.

در افشاگری اخیر، اطلاعاتی درباره مشخصات دستگاه‌ها ذکر نشده است؛ با این حال پیش‌تر جزئیاتی به بیرون درز پیدا کرده بود که ما را بیشتر با گوشی‌های هوشمند آینده پوکو آشنا می‌کردند.

مشخصات POCO X5 Pro

رندر پنل پشتی و نمایشگر گوشی هوشمند Poco X5 Pro به رنگ آبی
رندر گوشی هوشمند POCO X5 Pro

گفته می‌شود POCO X5 Pro با صفحه نمایش ۶٫۶۷ اینچی AMOLED با وضوح Full HD+، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، گواهی IP68 و کورنینگ گوریلا گلس ۵ عرضه خواهد شد. همچنین به نظر می‌رسد درون آن پردازنده کوالکام اسنپدراگون 778G قرار خواهد گرفت. X5 Pro از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی دارد.

رندر پنل پشتی و نمایشگر گوشی هوشمند Poco X5 Pro به رنگ زرد
رندر گوشی هوشمند POCO X5 Pro

این گوشی هوشمند دارای دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی‌ خواهد بود که توسط دو حسگر ۸ و ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود. دو مورد آخر احتمالاً به ترتیب دوربین‌های پرتره و فوق عریض خواهند بود. همچنین دوربین جلویی ۱۶ مگاپیکسلی این گوشی نیز برای سلفی و تما‌س‌های ویدیویی استفاده خواهد شد.

مشخصات POCO X5

رندر پنل پشتی و نمایشگر گوشی هوشمند Poco X5 به رنگ خاکستری
رندر گوشی هوشمند POCO X5

صفحه نمایش ۶٫۶۷ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح Full HD (۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل) نیز از ویژگی‌های POCO X5 است. همچنین کورنینگ گوریلا گلس ۲ وظیفه‌ی محافظت از نمایشگر را برعهده خواهد داشت.

رندر پنل پشتی و نمایشگر گوشی هوشمند Poco X5 به رنگ سبز
رندر گوشی هوشمند POCO X5

براساس اطلاعات فاش‌شده، این گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۶۹۵ و ۶ گیگابایت رم خواهد بود. دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض با حسگر ۸ مگاپیکسلی و حسگر ۲ مگاپیکسلی دیگری نیز بخش تصویربرداری آن را کامل می‌کنند. همچنین دوربین ۱۳ مگاپیکسلی‌ای در بخش جلویی قرار خواهد گرفت. در نهایت باید گفت که این گوشی هوشمند دارای گواهی IP54 خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات