افشای تاریخ رونمایی POCO X5 Pro در جدیدترین فیلم شاهرخ خان

چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
تصویر مدل واقعی پوکو X5 Pro 5G
یکی از کاربران با انتشار تصویری از فیلم بالیوودی Pathaan، به وجود پوستر تبلیغاتی حاوی اطلاعات رونمایی POCO X5 Pro اشاره کرد.
تبلیغات

اخیراً اخبار متعددی درباره‌ی POCO X5 Pro منتشر شده است. ازجمهل اطلاعات فا‌ش‌شده درباره‌ی آن می‌توان به مشخصات مهم و قیمت حدودی آن اشاره کرد. محصول مذکور حتی در دستان هاردیک پاندیا، کریکت‌باز هندی، نیز مشاهده شد. حال به‌نظر می‌رسد یکی از فیلم‌های بالیوودی تاریخ رونمایی آن را نیز لو داده است.

به‌گزارش گیزموچاینا، یکی از کاربران توییتی را به‌اشتراک گذاشته است که در آن پوستر تبلیغاتی POCO X5 Pro همراه با اطلاعات زمان دقیق معرفی آن در Pathaan، فیلم بالیوودی با حضور شاهرخ‌خان‌، به‌چشم می‌خورد؛ البته هنوز باید منتظر بمانیم تا خود پوکو این تاریخ را تأیید کند.

تصویر گوشی جدید پوکو X5 Pro 5G در پوستری که در فیلم هالیوودی دیده می شود
پوستر POCO X5 Pro موجود در فیلم بالیوودی Pathaan

طبق تصویری که کاربر توییتر به‌اشتراک گذاشته، POCO X5 Pro قرار است ۶ فوریه‌ی ۲۰۲۳ (۱۷ بهمن ۱۴۰۱) در هند رونمایی شود. این پوستر پنل پشتی دستگاه مذکور را نیز به‌نمایش می‌گذارد. این گوشی هوشمند به‌عنوان جانشین POCO X4 Pro 5G سال گذشته وارد بازار خواهد شد.

براساس اطلاعاتی که پیش‌تر درباره‌ی محصول آینده‌ی پوکو منتشر شده است، POCO X5 Pro به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز خواهد بود و دوربین سلفی نیز در بریدگی پانچ‌هول مرکزی بالای صفحه‌نمایش قرار خواهد گرفت.

گفته می‌شود POCO X5 Pro از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی همراه با دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو با حسگر ۲ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. بر‌اساس گزارش‌ها، گوشی هوشمند مذکور از پردازنده‌ی اسنپدراگون 778G، حداکثر ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با توانایی پشتیبانی از فناوری شارژ ۶۷ واتی برخوردار خواهد بود.

از دیگر مشخصات احتمالی POCO X5 Pro می‌توان به فرستنده‌ی مادون‌قرمز (IR Blaster)، NFC، جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا و بلندگوهای استریو اشاره کرد. ناگفته نماند درگاه کارت micro SD در این گوشی وجود نخواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات