این سند، ساخت گوشی تاشو پیکسل فولد گوگل را تأیید می‌کند

پنج‌شنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بررسی کد برنامه‌ی Digital Wellbeing، عرضه اولین گوشی تاشو گوگل موسوم به پیکسل فولد را بار دیگر تأیید کرد.
تبلیغات

ظاهراً گوگل با عرضه‌ی سری پیکسل ۶ و پیکسل ۷ موفق شده است جایگاه خود را در بازار گوشی‌های هوشمند بازیابی کند. این گوشی‌ها از دوربین‌های بسیار باکیفیتی بهره می‌برند و برخی امکانات اختصاصی اندروید نیز از ابتدا برای محصولات ارائه می‌شود؛ ویژگی‌هایی که تحسین بسیاری از کاربران و کارشناسان را برانگیخته است. پیکسل فولد دستگاه دیگری از مجموعه گوشی‌های غول جستجوی اینترنت است که افراد زیادی مشتاقانه منتظر رونمایی از آن هستند. تغییراتی که اخیراً در کد داخلی یکی از برنامه‌های گوگل مشاهده شده است نشان می‌دهد دستگاه مذکور احتمالاً با قابلیتی به‌نام Flip to Shhh عرضه خواهد شد و این موضوع بار دیگر عرضه اولین گوشی تاشو شرکت مذکور را تأیید می‌کند.

به گزارش گیزموچاینا، کد داخلی نسخه‌ی پایدار برنامه‌ی Digital Wellbeing شامل رشته‌ای به‌نام pref_auto_dnd_enable_foldable_summary است که نشان می‌دهد کاربران برای فعال شدن قابلیت Do Not Disturb (DND) باید مطمئن شوند گوشی آن‌ها روی یک سطح صاف و درحالت تا شده روبه پایین قرار داشته باشد و فعال شدن این ویژگی یک لرزش ملایم ایجاد خواهد کرد. این کد به‌تنهایی تأیید بسیار مهمی برای عرضه‌ی گوشی تاشو گوگل است. مشابه همین کد برای سایر دستگاه‌های سری پیکسل ازجمله پیکسل ۷ نیز وجود دارد، با این تفاوت که کلمه‌ی Foldable از آن حذف شده است.

طبق گزارش‌های قبلی، پیکسل فولد از نمایشگر OLED تاشو ۷٫۵۷ اینچی و نمایشگر بیرونی ۵٫۶ اینچی بهره خواهد برد. علاوه‌براین انتظار می‌رود این دستگاه به تراشه‌ی تنسور G2 و ۱۲ گیگابایت رم مجهز شود. شایعات اخیر حاکی از آن است وضوح صفحه‌نمایش داخلی این دستگاه ۲۲۰۸ در ۱۸۴۰ پیکسل و حداکثر روشنایی آن ۱۲۰۰ نیت خواهد بود و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز نیز پشتیبانی خواهد کرد. حالا باید منتظر بمانیم تا مشخص شود گوگل اولین گوشی تاشو خود را با چه قیمتی عرضه می‌کند و آیا می‌تواند به رقیبی شایسته برای گوشی‌های تاشو پرچم‌دار سامسونگ مثل گلکسی فولد ۴ تبدیل شود یا خیر. به‌هرحال، قیمت‌گذاری مناسب می‌تواند یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پیکسل فولد برای ترغیب مشتریان به خرید این محصول باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات