مدل ساختگی پیکسل فولد، ویژگی‌های ظاهری آن را نشان می‌دهد

سه‌شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مدل ساختگی پیکسل فولد گوگل
ویدیوی مدل ساختگی گوشی تاشو پیکسل فولد گوگل، مشخصات فاش‌شده درمورد ابعاد فیزیکی این محصول در گزارش‌های قبلی را تأیید می‌کند.
تبلیغات

گوشی تاشو پیکسل‌ فولد گوگل هنوز رسماً معرفی نشده است اما تاکنون شاهد انتشار خبرها و گزارش‌های زیادی درمورد ویژگی‌های آن بوده‌ایم. ماه گذشته رندرهایی از این محصول دردسترس قرار گرفت و اکنون یوتیوبر معروف، Dave2D ویدیویی از مدل ساختگی پلاستیکی گوشی مذکور به‌اشتراک گذاشته است که جزئيات زیادی را درمورد آن ارائه می‌دهد.

مدل ساختگی پیکسل فولد گوگل

به گزارش ورج، مدل ساختگی پیکسل فولد نشان می‌دهد صفحه‌نمایش داخلی این دستگاه به‌دلیل فرم‌فکتور لولای آن، فرورفتگی کم‌تری نسبت به گلکسی زدفولد ۴ سامسونگ خواهد داشت. این دستگاه از نمایشگر داخلی تاشو با ابعاد ۷٫۶۷ اینچ بهره خواهد برد و حاشیه‌های اطراف آن نسبتاً زیاد به‌نظر می‌رسد. Dave2D معتقد است این تصمیم‌گیری احتمالاً برای کاهش هزینه‌ها اتخاذ شده است.

نمایشگر بیرونی پیکسل فولد نیز ۵٫۷۹ اینچ است که باعث می‌شود کوتاه‌تر از زدفولد ۴ سامسونگ باشد. علاوه‌براین حفره‌هایی برای بلندگوهای آن در لبه‌ی پایین و بالا قرار خواهد گرفت.

مدل ساختگی پیکسل فولد گوگل

مدل پلاستیکی پیکسل فولد تاحد زیادی با رندرهای فاش‌شده‌ی قبلی مطابقت دارد. این مدل ساختگی ازنظر لولا، دوربین پشتی و حاشیه‌های ضخیم اطراف نمایشگر، رندرهای قبلی را تأیید می‌کند.

Dave2D منبع خود را فاش نکرد، اما شرکت‌ها معمولاً قبل‌از عرضه‌ی گوشی‌های جدید، ابعاد دقیق آن‌ها را برای تولیدکنندگان لوازم‌جانبی ارسال می‌کنند تا بتوانند محصولات خود را همزمان با معرفی آن گوشی، عرضه کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات