رقیبی جدید برای سامسونگ؛ تکنو گوشی تاشو ۱۰ اینچی خود را به نمایش گذاشت

پنج‌شنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی مفهومی تکنو فانتوم ویژن V
تکنو گوشی مفهومی Phantom Vision V را با نمایشگر تاشو-رول‌شدنی به‌نمایش گذاشت.
تبلیغات

تکنو (Tecno) می‌خواهد نشان دهد که با جدیت زیاد به‌دنبال فناوری‌های روز است. این شرکت پس‌از معرفی دوربین پرتره‌ی جمع‌شونده‌ در یک گوشی هوشمند، اکنون دستگاه مفهومی جدیدی به‌نمایش گذاشته است که از نمایشگر کشویی-تاشو استفاده می‌کند.

به‌نوشته‌ی GSMArena، گوشی مفهومی تکنو فانتوم ویژن V دستگاهی است که ابعاد آن درحالت تاشو تقریباً مشابه گوشی‌های استاندارد است اما پس‌از بازشدن نمایشگرش ابعادی درحد یک تبلت دارد. بدین‌ترتیب کاربران می‌توانند درصورت نیاز از این محصول مثل یک گوشی هوشمند معمولی استفاده کنند و زمانی‌که نیاز به صفحه‌نمایش بزرگ‌تر دارند، از حالت تبلت آن بهره ببرند.

گوشی مفهومی تکنو فانتوم ویژن V

Phantom Vision V درحالت معمولی یک نمایشگر در بخش جلویی دارد و از سیستم‌ دوربین پشتی سه‌گانه نیز بهره می‌برد. تکنو یک صفحه‌نمایش کوچک در بخش پشتی دستگاه اضافه کرده است که آن را قاب پشتی معکوس می‌نامد. این نمایشگر کوچک برای نمایش اعلان‌ها، یادآوری‌ها و ساعت درنظر گرفته شده است و از قابلیت صفحه‌نمایش همیشه روشن نیز پشتیبانی می‌کند.

پس‌از بازکردن ویژن V، به نمایشگر تاشو و بزرگ آن دسترسی خواهید داشت. علاوه‌براین ابعاد صفحه‌نمایش این مدل مفهومی، پس‌از بازشدن بخش کشویی، به ۱۰٫۱ اینچ افزایش خواهد یافت.

صفحه‌نمایش Vision V تکنو از ۱۱ لایه‌ تشکیل شده است که باعث افزایش انعطاف‌پذیری و دوام آن می‌شوند. بدنه‌ی دستگاه نیز ازجنس تیتانیوم است تا دوام بالاتری ارائه دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات