تکنو اولین لنز ماکرو تلسکوپی جهان را برای گوشی‌ها معرفی کرد

چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تکنو از لنز ماکروی جدیدی با طراحی فشرده فاصله کانونی و لنزهای کششی موتوری برای ارائه دیافراگم بزرگ‌تر و زومی نرم‌تر بدون افت کیفیت برای گوشی‌ها رونمایی کرد.
تبلیغات

تکنو موبایل شرکت تولید‌کننده گوشی معروف به تکنو است که از سال ۲۰۰۶ شروع به فعالیت کرده‌ است؛ این هلدینگ تحقیق، توسعه، تولید، فروش و خدمات محصولات ارتباط همراه را به صورت یکپارچه عرضه می‌کند و خود را متعهد به عرضه راهکارهای رضایت‌بخشی در زمینه ارتباطات همراه می‌داند. تکنو دسامبر ۲۰۲۱ (آذر ۱۴۰۰) تیزری از لنز ماکرو تلسکوپی آینده خود برای گوشی‌ها منتشر کرد و اعلام کرد که گوشی مفهومی خود را با این لنز جدید در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۲ (زمستان ۱۴۰۰) معرفی خواهد کرد.

به گزارش gsmarena، این هلدینگ چینی هنوز گوشی مفهومی خود را معرفی نکرده است، اما روز ۱۰ ژانویه‌ی ۲۰۲۲ (۱۹ دی ۱۴۰۰) از لنز ماکرو تلسکوپی خود رونمایی کرد.

لنز ماکرو تلسکوپی تکنو طراحی فشرده فاصله کانونی (BFL) دارد و به لنزهای کششی موتوری برای ارائه دیافراگمی بزرگ‌تر و زومی نرم‌تر بدون افت کیفیت مجهز است. به گفته‌ی تکنو این لنز نه‌تنها کیفیت عکس‌های ماکرو را در گوشی‌ها به‌ طرز چشمگیری بهبود می‌بخشد، بلکه تجربه‌ی عکاسی لذت‌بخشی را نیز برای کاربر ارائه می‌کند.

لنز جدید تکنو، لنز ماکرو تله‌فوتویی است که از بدنه گوشی خارج می‌شود و به کاربر امکان می‌دهد بدون نیاز به نزدیک‌شدن بیش از حد به سوژه، عکس‌های ماکرو بگیرد. تکنو ادعا می‌کند که با توجه به زوم اپتیکالی ۵ برابری لنز ماکروی تلسکوپی، می‌توان آن را حتی با دوربین اصلی گوشی نیز مقایسه کرد؛ لنز ماکروی تکنو، اولین لنز ماکروی تلسکوپی جهان برای گوشی‌ها محسوب می‌شود.

لنز ماکروی تکنو، دیافراگمی بزرگ برای عکاسی بهتر در‌ اختیار کاربر می‌گذارد، طراحی کاملاً جمع‌وجوری دارد و احتیاجی به فضایی بزرگ برای قرار گرفتن در گوشی ندارد. تکنو هنوز جزئیات بیشتری درباره لنز جدید خود و زمان دقیق عرضه‌ی آن را مشخص نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات