گلکسی A14 5G با تراشه Dimensity 700 و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
گلکسی A14 5G
سامسونگ در رویداد CES 2023 گوشی اقتصادی گلکسی A14 5G را با امکانات فراوان و برچسب قیمتی ۱۹۹ دلار رونمایی کرد.
تبلیغات

در رویداد CES 2023، سامسونگ فرصت را غنیمت شمرد و گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه‌ی جدید خود، گلکسی A14 5G را رسماً رونمایی کرد. غول فناوری کره‌ای از تراشه‌ی Dimensity 700 به‌عنوان قلب تپنده‌ی گلکسی A14 5G استفاده کرده است. این گوشی همچنان از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برد.

گوشی اقتصادی جدید سامسونگ از درگاه microSD تا یک ترابایت پشتیبانی می‌کند تا نگران کمبود فضای ذخیره‌سازی نباشید. از دیگر ویژگی‌های این محصول اقتصادی می‌توان به نمایشگر ۶٫۶ اینچی LCD با وضوح Full HD پلاس و نرخ‌نوسازی ۹۰ هرتز اشاره کرد. گلکسی A14 5G از دوربین پشتی سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص‌ عمق ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربی سلفی این دستگاه نیز ۱۳ مگاپیکسلی است.

به‌نوشته‌ی XDA، گلکسی A14 5G به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است و از شارژ ۱۵ وات بهره می‌برد. این دستگاه از وای‌فای 802.11 a/b/g/n/ac، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون، بلوتوث ۵٫۲ و 5G پشتیبانی می‌‌کند. این محصول به‌طور‌پیش‌فرض با اندروید ۱۳ روانه‌ی بازار خواهد شد.

سامسونگ وعده داده است گلکسی A14 5G دو به‌روزرسانی بزرگ اندروید را دریافت خواهد کرد و آپدیت‌های امنیتی را نیز تا چهار سال برای آن منتشر خواهد شد. این دستگاه با قیمت ۱۹۹ دلار فروخته خواهد شد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات