ساندبارهای جدید سامسونگ با پشتیبانی از Dolby Atmos و تمرکز بر گیمینگ معرفی شدند

چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
ساندبار سامسونگ HW-Q990C
ساندبارهای ۲۰۲۳ سامسونگ با تمرکز بر قابلیت‌های گیمینگ معرفی شدند. مدل پرچم‌دار این محصولات یعنی HW-!990C از ویژگی کالیبره‌ی خودکار نیز بهره می‌برد.
تبلیغات

سامسونگ در رویداد CES ۲۰۲۳ از سه ساندبار جدید با پشتیبانی از فناوری دالبی‌اتموس رونمایی کرد. این محصولات مثل تلویزیون‌های جدید برند کره‌ای با تمرکز روی قابلیت‌های گیمینگ طراحی شده‌اند.

ساندبار HW-G60C سامسونگ به‌عنوان مدل به‌روز HW-S60 سال گذشته معرفی شده است و از قابلیت‌هایی مثل میکرفون‌های رفع اکو و نورپردازی LED بهره می‌برد. این محصول برای اتصال به رایانه‌های شخصی طراحی شده است اما می‌توان از آن به‌عنوان بلندگوی تلویزیون نیز استفاده کرد. میکروفون‌های داخلی این ساندبار امکان دسترسی به دستیار صوتی و چت هنگام اجرای بازی‌ها را فراهم می‌کنند. این دستگاه از اتصال USB، HDMI/ARC و AirPlay 2 نیز پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ ساندبار دیگری به‌نام HW-S800B معرفی کرده است که از دالبی‌اتموس پشتیبانی می‌کند و ازطراحی باریک بهره می‌برد. ارتفاع این محصول ۱٫۵۷ اینج و ضخامت آن ۱٫۵ اینچ است. این بلندگو از صدای فراگیر نیز پشتیبانی می‌کند اما اطلاعات کاملی درمورد سایر قابلیت‌های آن دردسترس نیست.

درنهایت، ساندبار پرچم‌دار ۲۰۲۳ سامسونگ موسوم‌به HW-!990C از راه‌انداز ۱۱٫۱٫۴ کاناله با بلندگوهای اختصاصی پشتی و ساب‌ووفر بی‌سیم بهره می‌برد. به گزارش CNET، این محصول از حالت‌های صوتی ازجمله Adaptive Sound 2.0 (برای تولید صدای واضح از فناوری بهینه‌سازی صدا با هوش مصنوعی) و Game Pro 2.0 (برای تولید صدا براساس ژانر بازی) پشتیبانی می‌کند. ساندبار رده‌بالای غول فناوری کره‌ی جنوبی همچنین از Symphony 3.0 و SpaceFit بهره می‌برد؛ قابلیت‌هایی که به اتصال بهتر با تلویزیون‌های سامسونگ و کالیبره‌ی خودکار کمک می‌کنند. گفته‌ می‌شود این دستگاه از صفحه‌نمایش به‌عنوان بلندگوی فراگیر استفاده می‌کند که البته باید عملکرد آن را در دنیای واقعی ببینیم. ساندبار پرچم‌دار سامسونگ همچنین برای اتصال به سایر دستگاه‌های پلتفرم خانه‌ی هوشمند این شرکت به ماژول مرکزی SmartThings مجهز شده است.

پروژکتور لیزری Freestyle 2023 سامسونگ با قابلیت ترکیب تصویر دو پروژکتور معرفی شد
شما می‌توانید با قابلیت Edge Blending مدل ۲۰۲۳ پروژکتور Freestyle سامسونگ، محتوا را با روشنایی بیشتر و ابعاد بزرگ‌تر روی سطح موردنظرتان نمایش دهید.
پروژکتور لیزری Freestyle 2023 سامسونگ با قابلیت ترکیب تصویر دو پروژکتور معرفی شد

سامسونگ از مدتی قبل، فعالیت مرکز تحقیق‌وتوسعه‌ی خود را در کالیفرنیا آغاز کرده است تا بتواند کیفیت محصولات صوتی خود را ارتقا دهد. البته این شرکت رقبای زیادی دارد که ازجمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به Vizio اشاره کرد که ساندبارهای باکیفیت آن با تلویزیون‌های سامسونگ نیز کار می‌کنند و البته با قیمت کمتر نسبت‌به محصولات برند کره‌ای به‌فروش می‌رسند.

درحال‌حاضر اطلاعاتی درمورد قیمت و تاریخ عرضه‌ی ساندبارهای ۲۰۲۳ سامسونگ دردسترس نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات