مشخصات دوربین وان‌پلاس ۱۱ رسماً اعلام شد

چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
دوربین وان پلاس ۱۱
درحالی‌که فقط یک‌روز تا معرفی رسمی وان‌پلاس ۱۱ باقی مانده است، حساب ویبو این شرکت جزئیاتی را درمورد این گوشی به‌اشتراک گذاشت.
تبلیغات

به‌نظر می‌رسد تمرکز اصلی وان‌پلاس در طراحی پرچم‌دار بعدی این شرکت، روی دوربین معطوف شده، زیرا این شرکت مشخصات مربوط به سیستم دوربین وان‌پلاس ۱۱ را رسماً اعلام کرده است. این برند ادعا می‌کند دوربین گوشی مذکور از مشخصاتی در سطح پرچم‌داران روز دنیا بهره خواهد برد.

به گزارش GSMArena، وان‌پلاس ۱۱ از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر IMX890 سونی بهره خواهد برد و در کنار آن شاهد یک دوربین اولتراواید ۴۸ مگاپیکسلی با حسگر IMX581 با پشتیبانی از فوکوس خودکار خواهیم بود. این محصول همچنین یک دوربین تله‌فوتو با قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال دوبرابری دارد که از حسگر IMX709 سونی استفاده می‌کند و از آرایش RGBW برای افزایش جذب نور بهره می‌برد. براساس اعلام وان‌پلاس، این دوربین امکان ثبت پرتره‌های حرفه‌ای را فراهم خواهد کرد.

دوربین وان پلاس ۱۱
دوربین وان پلاس ۱۱

از دیگر ویژگی‌های وان‌پلاس ۱۱ می‌توان به نمایشگر LTPO 3.0 آن اشاره کرد که امکان تغییر روان نرخ‌فریم را تا ۱۲۰ هرتز فراهم می‌کند. این دستگاه همچنین از فناوری دالبی‌ویژن پشتیبانی می‌کند و قلب تپنده‌ی آن، Snapdragon 8 Gen 2 خواهد بود.

وان‌پلاس همچنین تأیید کرده است وان‌پلاس ۱۱ با رم ۱۲ تا ۱۶ گیگابایت به‌فروش خواهد رسید. این محصول فردا درکنار هدفون‌ بی‌سیم بادز پرو ۲ رسماً معرفی خواهد شد. هدفون مذکور از قابلیت فوکوس و حذف نویز بهره خواهد برد تا هنگام اجرای بازی، تمرکز بیشتری داشته باشید. نرخ‌تأخیر هدفون TWS بعدی این برند نیز ۵۴ میلی‌ٍثانیه است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات