تصاویر جدید مدل واقعی وان‌ پلاس ۱۱ طراحی این گوشی را از زوایای مختلف نشان می‌دهند

دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
رندر وان پلاس ۱۱ پرو در رنگ مشکی
درحالی‌که فقط چند روز تا معرفی رسمی وان‌ پلاس ۱۱ باقی مانده، تصاویر جدیدی از این گوشی در دنیای واقعی منتشر شده است.
تبلیغات

گوشی پرچم‌دار وان‌پلاس ۱۱ در ۱۴ دی ۱۴۰۱ در چین معرفی خواهد شد. تاکنون رندرها و حتی برخی تصاویر از مدل واقعی این گوشی در حساب ویبو افشاگران خبرهای فناوری به‌اشتراک گذاشته شده و اکنون تصاویر واقعی جدیدی از این دستگاه دردسترس قرار گرفته است که با رندرها و عکس‌های قبلی مطابقت دارند.

تصاویر جدید وان‌پلاس ۱۱ نشان می‌دهند این گوشی از صفحه‌نمایشی با لبه‌های خمیده بهره خواهد برد و دوربین سلفی نیز در بریدگی پانچ‌هول بالای آن قرار خواهد داشت. ماژول دوربین پشتی دایره‌ای این دستگاه نیز با لبه‌ی سمت‌ چپ آن یکپارچه شده است و نام تجاری Hasselblad هم در وسط آن به‌چشم می‌خورد.

لبه‌ی بالایی دستگاه دو حفره دارد که یکی از آن‌ها جایگاه میکروفون است. حفره‌ی دیگر نیز می‌تواند برای بلندگو باشد. در لبه‌ی پایینی گوشی نیز اسلات سیم‌کارت، میکروفون، درگاه‌ USB C و یک بلندگو دیده می‌شود.

مشخصات فنی وان‌پلاس ۱۱ براساس شایعات

وان‌پلاس ۱۱ از صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی AMOLED E4 با وضوح ۳۲۱۶ در ۱۴۴۰ پیکسل (QHD پلاس) و نرخ‌نوسازی ۱۲۰ هرتز و پردازنده‌ی Snapdragon 8 Gen 2 و باتری ۵۰۰۰ میلی‌‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۰۰ وات بهره خواهد برد. از دیگر ویژگی‌های موردانتظار این پرچم‌دار می‌توان به رم LPDDR5x و حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 4.0 اشاره کرد. انتظار می‌رود این گوشی در نسخه‌ روانه‌ی بازار شود: ۱. حافظه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۱۲ گیگابایتی؛ ۲. حافظه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۱۶ گیگابایتی؛ ۳. حافظه‌ی ۵۱۲ گیگابایتی و رم ۱۶ گیگابایتی.

مدل واقعی وان پلاس ۱۱
مدل واقعی وان پلاس ۱۱
مدل واقعی وان پلاس ۱۱
مدل واقعی وان پلاس ۱۱
مدل واقعی وان پلاس ۱۱
مدل واقعی وان پلاس ۱۱

وان‌پلاس ۱۱ به دوربین پشتی سه‌گانه‌ مجهز خواهد شد که Hasselblad آن‌ها را بهینه‌سازی کرده است. به‌گزارش Gizmochina، مجموعه‌دوربین این گوشی شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر IMX890 سونی و دوربین اولتراواید ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. در بخش جلویی دستگاه نیز شاهد دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی خواهیم بود.

طبق گزارش‌های قبلی، این گوشی به دکمه‌ی دوحالته‌ی هشدار و حسگر اثرانگشت زیرنمایشگر و موتور لرزشی بایونیک نیز مجهز خواهد شد. این محصول به‌طور‌پیش‌فرض رابط‌ کاربری ColorOS 13 مبتنی‌بر اندروید ۱۳ را اجرا خواهد کرد و با گواهی IP54 نیز عرضه خواهد شد. انتظار داریم پرچم‌دار بعدی وان‌پلاس در رنگ مشکی و سبز دردسترس خریداران قرار گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات