تصاویر واقعی وان‌پلاس 11R با نمایشگر خمیده و دکمه دوحالته هشدار رؤیت شد

شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
طراحی  وان پلاس ۱۰ پرو
درحالی‌که انتظار داریم وان‌پلاس ۱۱ به‌زودی رونمایی شود، اکنون تصاویری از نمونه‌ی واقعی وان‌پلاس 11R منتشر شده است که طراحی آن را نشان می‌دهد.
تبلیغات

وان‌پلاس خود را برای معرفی وان‌پلاس ۱۱ و هدفون بی‌سیم بادز پرو ۲ آماده می‌کند. اکنون پیش‌از رویداد رونمایی از محصولات جدید این شرکت، تصاویری از وان‌پلاس 11R در دنیای واقعی فاش شده است. در گذشته نیز شاهد انتشار شایعاتی درمورد این گوشی بوده‌ایم و تصاویر جدیدی که GadgetGang به‌اشتراک گذاشته است، نگاهی کامل از زاویه‌های مختلف به این دستگاه ارائه می‌دهد.

از آن‌جا که وان‌پلاس 11R در تصاویر فاش‌شده از این محصول در کیس محافظ قرار دارد، رنگ بدنه‌ی پشتی آن مشخص نیست. این کیس یک جزیره‌ی مستطیل‌شکل برای بخش دوربین دارد که شامل سه دوربین و یک فلش LED است. بااین‌حال باید دید آیا دستگاه نیز ماژول دوربین مستطیلی خواهد داشت یا خیر. طراحی ماژول دوربین وان‌پلاس 10R متفاوت بود و اکنون به‌نظر می‌رسد دکمه‌ی دوحالته‌ی تنظیم‌هشدار که از مدل‌های قبل حذف شده بود، در وان‌پلاس 11R ارائه خواهد شد. دکمه‌ی پاور نیز در لبه‌ی سمت‌راست و زیر دکمه‌ی تنظیم هشدار تعبیه خواهد شد و در لبه‌ی سمت‌چپ گوشی میزبان دکمه‌های تنظیم‌صدا خواهد بود.

تصویر نمونه واقعی وان پلاس 11R
نمونه‌ی واقعی وان‌پلاس 11R از زاویه‌های مختلف

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، لبه‌ی پایینی وان‌پلاس 11R نیز جایگاه درگاه USB C، خشاب سیم‌کارت و حفره‌های بلندگو خواهد بود. در لبه‌ی بالایی دستگاه نیز یک حسگر مادون‌قرمز و بریدگی مخصوص میکروفون ثانویه به‌چشم می‌خورد.

دوربین سلفی وان‌پلاس 11R در بریدگی پانچ‌هول مرکز بالای نمایشگر آن تعبیه خواهد شد. با نگاهی دقیق‌تر به تصاویر فاش‌شده از این گوشی هوشمند متوجه می‌شویم لبه‌های صفحه‌نمایش آن خمیده است. این مورد نشان می‌دهد دستگاه مذکور اولین گوشی سری R خواهد بود که با نمایشگر خمیده عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات