شاید گوگل پیکسل ۷ مینی را به‌عنوان سومین عضو نسل جدید گوشی‌های خود معرفی کند

دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بررسی کد منبع گوگل برای سری پیکسل ۷ از دو گوشی معرفی‌نشده‌ی سری پیکسل حکایت می‌کند. یکی از این مدل‌ها پیکسل فولد است؛ اما دومین مدل جالب‌تر به‌نظر می‌رسد؛ زیرا مربوط به نسخه‌ی مینی پیکسل است.
تبلیغات

طبق شایعات اخیر، احتمال دارد گوگل سومین مدل سری پیکسل ۷ را نیز معرفی کند. اکنون، گزارش جدیدی منتشر شده است که جزئیات بیشتری را از آن ارائه می‌دهد. به‌گزارش NotebookCheck، بررسی کد منبع گوگل برای سری پیکسل ۷ نشان می‌دهد که شرکت مذکور احتمالاً دو گوشی دیگر با نام رمز Felix و Lynx معرفی خواهد کرد.

Felix به گوشی تاشو پیکسل فولد اشاره می‌کند؛ دستگاهی که انتظار داریم سال آینده روانه‌ی بازار شود. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد مدل دوم درواقع سومین نسخه‌ از سری پیکسل ۷ خواهد بود که با ابعادی کوچک‌تر و با پسوند مینی رونمایی خواهد شد.

باید در نظر داشته باشیم که نام تجاری Felix و Lynx هنوز رسماً تأیید نشده‌اند. همچنین در چند ماه گذشته، خبرهای زیادی از پیکسل ۷ مینی منتشر نشده است. بررسی کدهای گوگل نشان می‌دهد Lynx از دو دوربین با حسگر IMX712 سونی بهره خواهد برد که یکی از آن‌ها اولتراواید و دیگری دوربین سلفی است.

Lynx به تراشه‌ی WiFi/BT BCM4389 نیز مجهز خواهد بود؛ تراشه‌ای که قبلاً در پیکسل ۶ نیز استفاده شده است. بااین‌حال، جالب‌ترین ویژگی این دستگاه پنل نمایشگر آن است. به‌نظر می‌رسد پیکسل ۷ مینی از پنل‌های خانواده‌ی S6E3FC3 استفاده خواهد کرد.

در مقام مقایسه، پیکسل ۷ و پیکسل ۶ و پیکسل 6a نیز از همین نوع پنل بهره می‌برند. گفته می‌شود صفحه‌نمایش این محصول 1080p خواهد بود. همان‌طورکه اشاره شد، انتظار می‌رود Lynx همان پیکسل ۷ مینی باشد که می‌تواند به‌عنوان جایگزین پیکسل 7a روانه‌ی بازار شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات