مشکل اسکرول سری پیکسل 7 کاربران را شاکی کرد

شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
بعضی از کاربران در شبکه‌ی اجتماعی ردیت گزارش‌هایی درباره‌ی مشکلات موجود هنگام اسکرول‌کردن در سری پیکسل ۷ منتشر کرده‌اند.
تبلیغات

سری پیکسل ۷ به‌تازگی عرضه‌ شده؛ اما متأسفانه در همین آغاز راه مشکلاتی برای خریدارانش ایجاد کرده است. صاحبان این دستگاه در اینترنت گزارش‌هایی از تجربه‌ی ناامیدکننده‌ی خود هنگام پیمایش در دستگاه منتشر کرده‌اند.

به‌گزارش فون‌آرنا، برخی کاربران ردیت گزارش داده‌اند که اسکرول‌کردن در سری پیکسل ۷ برای برخی‌ها دردسرساز شده‌ است. به‌نظر می‌رسد گاهی اوقات صفحه بیشتر از چیزی که فرد می‌خواهد، جابه‌جا می‌شود و بعضی مواقع نیز، اصلاً تکانی نمی‌خورد.

یکی از کاربران ردیت نوشت:

با کنار‌هم قرار‌دادن پیکسل ۶ پرو و پیکسل ۷ پرو، نتیجه گرفتیم اسکرول‌کردن در پیکسل ۶ پرو بسیار روان‌تر و پایدار است.

فرد دیگری گفت:

اسکرول‌کردن در پیکسل ۷ پرو در‌مقایسه‌با اس ۲۰ پلاس ناخوشایند و ناپایدار به‌نظر می‌رسد. این خیلی عجیب است. صفحه را لمس می‌کنم تا جابه‌جا شود؛ اما در میانه‌ی راه می‌ایستد. شاید هر ده دفعه یک بار دستگاه به‌درستی در صفحه جابه‌جا شود... فکر می‌کردم تنها من دچار این مشکل شده‌ام.

وی می‌افزاید با فعال‌‌کردن حالت محافظ صفحه، همه‌چیز بدتر می‌شود و غیرفعال‌کردن نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز تغییری ایجاد نمی‌کند.

درحالی‌که بیشتر شکایات به اسکرول در پیکسل 7 پرو مربوط بود، برخی از کاربران پیکسل 7 نیز این مشکل را داشتند. بعضی ادعا کرده‌اند که نصب ‌به‌روزرسانی جدید باعث رفع باگ دستگاه شده است؛ اما عده‌ای دیگر می‌گویند حتی پس از انجام این کار نیز با مشکل مواجه هستند. در‌این‌میان، یکی دیگر از کاربران ردیت درباره‌ی تجربه‌ی خود این‌گونه می‌نویسد:

اسکرول‌کردن در منو اپ‌ها و تنظیمات بسیار روان و راحت است؛ اما وقتی در توییتر یا ردیت هستم، با مشکل مواجه می‌شوم. به‌نظر می‌رسد هنوز بعضی اپلیکیشن‌ها بهینه نشده‌اند یا مشکل مشابهی وجود دارد.

یکی از کاربران گفت غیرفعال‌کردن Smooth Display به بهترشدن اسکرول پیکسل ۷ کمک کرده است. برای انجام این کار، باید مسیر Settings > Display را طی و Smooth Display را خاموش کنید. کاربران پیکسل 7 امیدوار‌‌‌ند که گوگل مشکل اسکرول را با به‌روزرسانی نرم‌افزاری برطرف کند.

پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو گوگل از نسل دوم تراشه‌ی اختصاصی تنسور استفاده می‌کنند و قیمتشان درمقایسه‌با نسل قبل تغییر نکرده است. بدین‌ترتیب، پیکسل ۷ با قیمت پایه‌ی ۵۹۹ دلار و پیکسل ۷ پرو با قیمت پایه‌ی ۸۹۹ دلار دردسترس مشتریان قرار می‌گیرند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات