نسخه بتمن ROG Phone 6D ایسوس با تراشه Dimensity 9000 Plus معرفی شد

دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ایسوس مدل ویژه‌ی ROG Phone 6D را با مضمون شخصیت ابرقهرمانی بتمن معرفی کرد. این دستگاه از تراشه‌ی Dimensity 9000 Plus بهره می‌برد و به‌همراه لوازم‌جانبی‌ای با طرح بتمن به‌فروش خواهد رسید.
تبلیغات

ایسوس اوایل امروز از سری ROG Phone 6D رونمایی کرد. این شرکت همچنین نسخه‌ی ویژه‌ی این گوشی‌ها را با مضمون شخیصت بتمن معرفی کرده که با نام ROG Phone 6D Batman Edition روانه‌ی بازار خواهد شد. این دستگاه از تراشه‌ی Dimensity 9000 Plus بهره می‌برد و مختص علاقه‌مندان به شخصیت‌های ابرقهرمانی طراحی شده است.

نسخه بتمن ایسوس ROG Phone 6D

ایسوس در جعبه‌ی نسخه‌ی بتمن ROG Phone 6D یک کیف و چند لوازم‌جانبی ازجمله قاب Aero، ابزار بیرون آوردن خشاب سیم‌کارت و نورافکن LED با مضمون این شخصیت ابرقهرمان ارائه می‌دهد. شایان‌ ذکر است کاربران با استفاده از این LED می‌توانند سیگنال معروف بتمن را روی هر سطحی نمایش دهند.

مشخصات سخت‌افزاری نسخه‌ی بتمن ROG Phone 6D شبیه سایر مدل‌های این خانواده است. البته در بخش پشتی این دستگاه شاهد لوگوی RGB بتمن هستیم. این دستگاه با رنگ‌بندی مشکی عرضه می‌شود و از پوسته‌ی سفارشی، تصویر زمینه، انیمیشن شارژ و گزینه‌های صفحه‌ی همیشه روشن (Always-On-Display) با مضمون بتمن بهره می‌برد.

نسخه بتمن ایسوس ROG Phone 6D

مدل ۲۵۶ گیگابایتی ROG Phone 6D Batman Edition با رم ۱۲ گیگابایت و تراشه‌ی Dimensity 9000 Plus با قیمت ۱۱۹۹ یورو در بازارهای اروپایی به‌فروش خواهد رسید. شایان‌ ذکر است این محصول در بازار بریتانیا، آمریکا و کانادا با تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 عرضه خواهد شد.

ایسوس تا این‌ لحظه جزئيات مربوط به تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی اسنپدراگون ROG Phone 6D Batman Edition را اعلام نکرده است. در ادامه می‌توانید ویدئو تبلیغاتی معرفی این گوشی را تماشا کنید.

تماشا در آپارات

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات