گوشی اقتصادی گلکسی A04s احتمالاً با تراشه Exynos 850 معرفی خواهد شد

سه‌شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی مقرون‌به‌صرفه‌ی جدید سامسونگ موسوم به گلکسی A04s احتمالاً با تراشه اگزینوس ۸۵۰، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی رونمایی خواهد شد.
تبلیغات

سامسونگ در آستانه‌ی معرفی یک گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه‌ی جدید در اروپا است. این دستگاه، برخی امکانات گوشی‌های میان‌رده را برای افرادی که تمایلی به خرید پرچم‌دار ندارند به‌ارمغان می‌آورد. اکنون قبل از رونمایی رسمی گلکسی A04s، بیشتر ویژگی‌های آن دردسترس قرار گرفته است.

ازآنجاکه گلکسی A04s، دستگاهی بسیار ارزان‌قیمت محسوب می‌شود، سامسونگ تصمیم گرفته است از تراشه‌ی Exynis 850 در آن استفاده کند؛ پردازنده‌ای که هدف آن عمدتاً گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه است و از طرف دیگر نسبت به تراشه‌های کوالکام یا مدیاتک، هزینه‌ی کمتری برای غول فناوری کره‌ای دارد.

به گزارش فون‌آرنا، گلکسی A04s از نمایشگر ۶٫۵ اینچی PLS LCD بهره خواهد برد و وضوح HD پلاس را ارائه خواهد داد. این دستگاه ابعاد نسبتاً بزرگی دارد و همچنین از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد که با توجه به قیمت اقتصادی آن، منطقی به‌نظر می‌رسد.

گلکسی A04s سامسونگ

همان‌طور که اشاره شد، قلب تپنده‌ی گلکسی A04s تراشه‌ی Exynos 850 سامسونگ است که روی فرکانس ۲ گیگاهرتز کار می‌کند. این محصول همچنین به سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهز خواهد شد و علاوه‌براین با پشتیبانی از درگاه microSD امکان افزایش حافظه‌ی ذخیره‌سازی آن تا یک ترابایت دیگر وجود دارد. این گوشی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد که در کنار آن یک دوربین دو مگاپیکسلی تشخیص عمق و یک دوربین دو مگاپیکسلی ماکرو درنظر گرفته شده است. ازطرفی این گوشی از دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد که برای یک دستگاه ارزان‌قیمت عادی تلقی می‌شود.

گلکسی A04s سامسونگ از 5G پشتیبانی نمی‌کند اما به NFC، بلوتوث ۵ و وای‌فای دوباند مجهز خواهد شد. علاوه‌براین، گوشی مقرون‌به‌صرفه‌ی سامسونگ از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد. سیستم‌عامل پیش‌فرض این دستگاه نیز اندروید ۱۲ خواهد بود. انتظار می‌رود این محصول سه رنگ مشکی، سبز و سفید دردسترس مشتریان قرار گیرد و قیمت آن در بازار اورپا حدود ۱۷۰ یورو اعلام شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات