برخی از دارندگان Nothing Phone 1 با مشکل پیکسل‌ سوخته و سبز‌شدن نمایشگر مواجه شده‌اند

دوشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
برخی صاحبان Nothing Phone 1 از بروز مشکلاتی ازقبیل نمایش رنگ سبز در نمایشگر دستگاه و دیده‌شدن پیکسل‌های سوخته اطراف دوربین سلفی خبر داده‌اند.
تبلیغات

مدتی پیش، ناثینگ اولین گوشی هوشمندش را رونمایی کرد. حال به‌نظر می‌رسد بعضی از خریداران Nothing Phone 1 با مشکلاتی مواجه شده‌اند. گزارش‌های خریداران به مسائلی مرتبط با نمایشگر گوشی، به‌ویژه مشکل رنگ سبز و پیکسل‌های سوخته اطراف دوربین سلفی اشاره می‌کنند.

رنگ سبز نمایشگر Nothing Phone 1

به‌گزارش android authority،‌ یکی از کاربران توییتر که Nothing Phone 1 را ازطریق Flipkart در هند خریده بود، متوجه رنگ سبز روی صفحه‌نمایش گوشی خود شد. متأسفانه دستگاه جایگزینی که برای او ارسال شده، نیز همین مشکل را داشت. بیشتر شکایات در توییتر و ردیت هم به همین مشکل اشاره می‌کنند. در Nothing Phone 1، پیکسل‌های سوخته‌ای در نزدیکی دوربین سلفی دیده شده است.

کمی پس از گزارش‌های کاربران در شبکه‌های اجتماعی، پشتیبانی ناثینگ وجود مشکلات را تأیید کرد. بااین‌حال، هنوز رسماً اطلاعاتی از دلیل رخ‌دادن مشکلات نمایشگر به بیرون درز پیدا نکرده است. آیا این مشکلات مربوط به سخت‌افزار هستند یا صرفاً به تعمیر نرم‌افزاری ساده نیاز دارند؟ همچنین ازآن‌جا‌که Nothing Phone 1 مدت زیادی نیست که عرضه شده است، هنوز نمی‌دانیم که مسائل پیش‌آمده چقدر گسترده هستند.

پیکسل های سوخته اطرف دوربین سلفی Nothing Phone 1

باید به این مسئله نیز اشاره کنیم که مشکل رنگ سبز صفحه‌نمایش به Nothing Phone 1 منحصر نیست؛ چراکه پیش‌تر شاهد بروز این مشکلات در بسیاری از گوشی‌های هوشمند مانند سامسونگ گلکسی نوت ۲۰، گلکسی S20، وان‌پلاس نورد و وان‌پلاس ۸ پرو بوده‌ایم.

گوشی‌های مجهز به پنل OLED مستعد خرابی صفحه‌نمایش هستند. در گذشته، دیده‌ایم که سازندگان این مسائل را با به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری رفع کرده‌اند؛ ازاین‌رو، امیدواریم ناثینگ نیز چنین کاری انجام دهد یا دستگاه‌ها را با نمونه‌های اصلاح‌شده جایگزین کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات