تصاویر مدل لغوشده‌ میان‌رده سرفیس Duo با بدنه پلاستیکی و دوربین دوگانه دیده شد

دوشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
تصاویری از فهرست وب‌سایت eBay به‌دست آمده است که مدل میان‌رده‌ی سرفیس Duo را با بدنه‌ی پلاستیکی نشان می‌دهند. به‌نظر می‌رسد مایکروسافت از عرضه‌ی این محصول منصرف شده است.
تبلیغات

تصاویری از نسخه‌ی میان‌رده‌ی لغو‌شده‌ی سرفیس Duo در فهرست بایگانی eBay فاش شده است. این محصول که در وب‌سایت eBay.com به‌عنوان نمونه‌ی مخصوص توسعه‌دهنده‌ی سرفیس Duo نام‌گذاری شده است، اولین نگاه به نسخه‌ی میان‌رده‌ی گوشی تاشو مایکروسافت را به ما ارائه می‌دهد.

تصاویر فاش‌شده از مدل ارزان‌قیمت‌تر سرفیس Duo نشان می‌دهند بیرون‌زدگی دوربین پشتی آن درمقایسه‌با مدل استاندارد این محصول کوچک‌تر و طراحی بیرونی‌اش گرد‌تر است و از روکش مات و صفحه‌نمایش مسطح شبیه سرفیس Duo نسل اول بهره می‌برد. متأسفانه فهرست eBay جزئیاتی به‌جز عکس‌های این گوشی را ارائه نمی‌دهد.

ماه گذشته نیز، اطلاعاتی از سرفیس Duo در فهرست eBay منتشر شد که البته واقعی‌بودن آن چندان مشخص نبود. این دستگاه به فردی ناشناس فروخته شده بود و سپس از آن حذف شد. انتظار می‌رفت این دستگاه با اسم‌رمز Cronos اواخر سال جاری به‌عنوان نسخه‌ی ارزان‌تر سرفیس Duo 2 روانه‌ی بازار شود.

مدل مقرون‌به‌صرفه‌ی سرفیس Duo از پردازنده‌ی کوالکام، دوربین پشتی دوگانه، نمایشگر تخت و بدنه‌ی پلاستیکی بهره می‌برد. در مقام مقایسه، سرفیس Duo 2 پرچم‌دار به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸، دوربین پشتی سه‌گانه، نمایشگر خمیده‌ی ۹۰ هرتزی و بدنه‌ی شیشه‌ای‌پلاستیکی مجهز شده است.

مدل میان رده سرفیس Duo
مدل میان رده سرفیس Duo
مدل میان رده سرفیس Duo
مدل میان رده سرفیس Duo

تغییرات Cronos، برای کاهش قیمت آن در نظر گرفته شده است؛ اگرچه دقیقاً نمی‌دانیم که مایکروسافت قصد دارد این محصول را با چه قیمتی بفروشد. غول فناوری مستقر در ردموند اواخر سال ۲۰۲۱ پس از اینکه تصمیم گرفت روی مدل پرچم‌دار سرفیس Duo تمرکز کند، ساخت و عرضه‌ی مدل Cronos را لغو کرد.

هنوز مشخص نیست آیا مایکروسافت واقعاً قصد داشت مدل میان‌رده‌ی گوشی تاشو خود را با نام Cronos به بازار عرضه کند یا خیر؛ اما ازآن‌‌جاکه این محصول درواقع نسخه‌ی ارزان‌تر سرفیس Duo پرچم‌دار است، نام سرفیس Duo Go احتمالاً می‌توانست گزینه‌ی مناسبی باشد.

مدل میان رده سرفیس duo در ebay

این احتمال وجود دارد که مایکروسافت بخواهد قبل از تولید انبوه مدل میان‌رده‌ی سرفیس Duo، مدت بیشتری روی آن کار کند. Cronos تأییدی بر این موضوع است که ردموندی‌ها قصد دارند نسل بعدی این محصول را در آینده تولید کنند و درحال‌حاضر، برای انجام این کار آماده نیستند.

ناگفته نماند تیم Duo بدون اینکه نگران خاصی برای معرفی زودهنگام مدل‌های جدید این محصول داشته باشد، مشغول کار روی به‌روزرسانی اندروید 12L برای دارندگان فعلی سرفیس Duo هستند که احتمالاً در ماه‌های آینده آماده‌ی انتشار خواهد شد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات