نخستین رندرهای رسمی منتشرشده از گلکسی زد فلیپ ۴ جزئیات طراحی این گوشی را نشان می‌دهند

جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اولین رندرهای رسمی از نسل بعدی گوشی تاشو سامسونگ یعنی گلکسی زد فلیپ ۴ منتشر شده است که طراحی ارائه‌شده در رندرهای قبلی این محصول را تأیید می‌کنند.
تبلیغات

با نزدیک‌تر شدن به ماه آگوست، به زمان معرفی محصولات جدید سامسونگ نزدیک می‌شویم. اگرچه این شرکت به‌طور رسمی اطلاعیه‌ای دراین مورد ارائه نداده اما گزارش‌ها نشان می‌دهند که غول فناوری کره‌ای، به‌زودی جزئیات رویداد سالانه‌ی آنپکد را اعلام خواهد کرد. درهمین‌حال، اولین رندرهای رسمی از گلکسی زد فلیپ ۴ دردسترس قرار گرفته است.

رندر رسمی گلکسی زد فلیپ ۴

رندرهای رسمی گلکسی زد فلیپ ۴، نمای جانبی این محصول را به‌نمایش می‌گذارند. اگرچه این تصاویر، جزئییات زیادی را نشان نمی‌دهد اما برخی از گزارش‌های قبلی را درمورد این دستگاه تأیید می‌کنند. این دستگاه در حالت تاشو، طراحی مربعی دارد و دکمه‌هایی روی آن نیز در لبه‌ی کناری به‌چشم می‌خورد. علاوه‌براین لولای گوشی کمی کوچک‌تر شده و بیرون‌زندگی دوربین‌ها کاملاً مشهود است.

به‌نوشته‌ی XDA، رندر رسمی گلکسی زد فلیپ ۴ تأییدکننده‌ی طرحی است که ماه گذشته در کانال یوتیوب TechTalkTV به‌نمایش درآمد. این کانال تأیید کرد که لولای نسل بعدی زد فلیپ نسبت به مدل کنونی آن کوچک‌تر خواهد بود و همچنین گزارش داد که فرورفتگی وسط نمایشگر آن نیز نسبت به قبل کمتر خواهد بود. درکل به‌نظر می‌رسد هدف سامسونگ از عرضه‌ی این دستگاه، اصلاح مشکلات نسخه‌ی قبل است و بسیاری از المان‌های این گوشی تاشو شبیه نسل قبلی آن خواهد بود.

رندر رسمی گلکسی زد فلیپ ۴

علاوه‌براین، انتظار می‌رود زد فلیپ ۴ سامسونگ از نمایشگر بیرونی بزرگ‌تر و باتری بزرگ‌تر بهره ببرد. سامسونگ قصد دارد این محصول را در رنگ‌بندی‌های سفارشی عرضه کند. همان‌طور که قبلاً گزارش شده بود، این محصول در رویداد آنپکد ماه آگوست و در کنار گلکسی زد فولد ۴ رسماً رونمایی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات