تولید آزمایشی آیفون ۱۴ آغاز شد؛‌ شروع تولید انبوه از ماه آگوست

پنج‌شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
براساس گزارشی جدید، اپل تولید آزمایشی آیفون ۱۴ را شروع کرده است و قصد دارد در ماه آگوست تولید انبوه جدیدترین نسل گوشی‌های هوشمند خود را آغاز کند.
تبلیغات

با نزدیک‌تر شدن به تاریخ رونمایی از سری آیفون ۱۴، خبر جدیدی از منابع چینی منتشر شده است که نشان می‌دهد اپل درحال برنامه‌ریزی برای آغاز تولید این سری از گوشی‌های هوشمند خود است. غول فناوری کوپرتینو تولید آزمایشی آیفون ۱۴ را آغاز کرده است و ماه آینده آن را به تولید انبوه خواهد رساند.

درحالی‌که آیفون ۱۳ فروش خوبی را تجربه کرد، تحلیل‌گران وال‌استریت معتقد هستند که آیفون ۱۴ حتی فروش بهتری خواهد داشت. بااین‌حال، این تحلیل‌ها با پیش‌بینی برایان وایت مطابقت ندارد؛ این تحلیل‌گر در یادداشتی گفت:

با ضعیف‌تر شدن اقتصاد و افزایش تورم جهانی که روی بودجه‌های خریداران تأثیر دارد، ممکن است مصرف‌کنندگان با عرضه‌ی سری آيفون ۱۴ در پاییز امسال، نتوانند سریعاً نسبت به خرید این محصول اقدام کنند و احتمالاً باید منتظر بمانند تا وضعیت اقتصادی کنونی بهبود یابد.

با وجود کاهش جهانی فروش گوشی‌های هوشمند، نسل کنونی آیفون‌های اپل به‌خصوص در چین همچنان فروش درخورتوجهی را تجربه کرده است. به‌گفته‌ی تحلیل‌گری به‌نام کریش سانکار، کاهش قرنطینه‌های ناشی از کووید ۱۹ در چین و همچنین جشن خرید در این کشور به افزایش فروش سری آیفون ۱۳ کمک کرده است.

9to5Mac می‌نویسد، بیشتر تحلیل‌گران براین‌باور هستند که فروش آیفون ۱۴ بیشتر از نسل کنونی این محصول خواهد بود. اپل نیز به تأمین‌کنندگان خود اعلام کرده است که فروش بیشتری را برای نسل بعدی آیفون پیش‌بینی می‌کند. با شروع تولید انبوه سری آیفون ۱۴، می‌توان انتظار داشت که غول فناوری مستقر در کوپرتینو جدیدترین نسل گوشی‌های هوشمند خود را در ماه سپتامبر رسماً معرفی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات