گوشی Nothing Phone 1 شباهت انکارناپذیری به آیفون ۱۲ اپل دارد

پنج‌شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی هوشمند Nothing Phone 1 سرانجام پس از مدت‌ها شایعه و خبر رسماً معرفی شد و حالا ویدئو مقایسه این محصول درکنار آیفون ۱۲ اپل، نشان از شباهت ظاهری زیاد میان این دو دستگاه دارد.
تبلیغات

طی ماه‌های گذشته بارها شاهد انتشار خبرها و گزارش‌های مختلف درمورد ویژگی‌ها و مشخصات گوشی Nothing Phone 1 بودیم؛ محصولی که با ایده‌ی ارائه‌ی یک گوشی متفاوت، سعی دارد توجه کاربران را به‌خود جلب کند. مدیرعامل این شرکت کارل پی نیز در یکی از مصاحبه‌های خود گفته بود که هدف شرکت وی از معرفی Phone 1، ایجاد تنوع و دمیدن نفس تازه به بازار گوشی‌های هوشمند است.

گوشی Noting Phone 1 با طراحی منحصر‌به‌فرد شفاف، و بدنه‌ی پشتی مجهز به LEDهای قابل سفارشی‌سازی معرفی شد. اگرچه تیم سازنده‌ی این محصول تلاش زیادی برای ایجاد تمایز در ظاهر آن انجام داده است، اما از همان روزهایی که اولین رندرها از این گوشی دردسترس قرار گرفت، گمانه‌زنی‌ها درمورد شباهت با آیفون‌های اپل بیشتر و بیشتر شد.

اکنون حساب کاربری BenGeskin در توییتر ویدیویی از مقایسه‌ی Nothing Phone 1 در کنار آیفون ۱۲ اپل به‌اشتراک گذاشته است که دید بهتری از شباهت این دو گوشی هوشمند ارائه می‌دهد. درواقع وی در این ویدئو، هردو گوشی را از زوایای مختلف در کنار هم قرار داده است و بدین‌ترتیب با نگاهی ساده می‌توان سبک کلی آیفون را در Nothing Phone 1 مشاهده کرد.

تماشا در آپارات

بیشتر مشخصات فنی Nothing Phone 1 درحد محصولات میان‌رده است. برای یادآوری، این دستگاه از تراشه‌ی Snapdragon 778G+ 5G، حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برد. بدنه‌ی پشتی گوشی نیز میزبان دوربین دوگانه‌ی ۵۰ مگاپیکسلی است و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی آن نیز در بریدگی پانچ‌هول بالای نمایشگر آن قرار دارد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به صفحه‌نمایش ۶٫۵۵ اینچی ‌OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، بلندگوهای استریو و حسگر اثرانگشت زیرنمایشگر اشاره کرد. مدل پایه این گوشی با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت با قیمت حدود ۴۷۰ یورو روانه‌ی بازار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات