گوشی اقتصادی MEIZU MBLU 10S با طراحی مشابه سری آیفون ۱۳ معرفی شد

پنج‌شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
میزو (Meizu) گوشی هوشمند مقرون به‌صرفه‌ی جدید MBLU 10s را با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و طراحی کاملاً مشابه آیفون ۱۳ معرفی کرد.
تبلیغات

میزو در چند سال گذشته پرچم‌داران جدیدی را روانه بازار کرده، اما تاکنون خبری درمورد پرچم‌دار ۲۰۲۲ این شرکت منتشر نشده؛ بااین‌حال، با انتشار یک گوشی هوشمند اقتصادی جدید، نام خود را در سرفصل اخبار حفظ کرده است. امروز میزو گوشی MBLU 10s را برای بازار چین معرفی کرده که گوشی هوشمندی با قیمت بسیار مناسب است. این محصول با تراشه‌ی Unisoc و در سکوت خبری معرفی شد اما در خرده‌فروشی هایی مانند Suning و JD.com به‌فروش می‌رسد. این دستگاه می‌تواند عضوی از خانواده‌ی Meizu 10 باشد که اوایل امسال عرضه شدند.

میزو MBLU 10s

مشخصات MEIZU MBLU 10S

به‌نوشته‌ی Gizchina، میزو MBLU 10s با طراحی شبیه سری آیفون ۱۳ عرضه می‌شود. بااین‌حال، برخلاف آیفون که بریدگی آن به حسگرهای زیادی مجهز شده، بریدگی بزرگ گوشی جدید میزو فقط میزبان دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی آن است. ظاهراً هدف اصلی این برند ارائه‌ی محصولی بوده که به آیفون ۱۳ شبیه باشد. این دستگاه به نمایشگر ۶٫۵۲ اینچی LCD با وضوح ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل مجهز شده، اما متأسفانه، نرخ نوسازی آن ۶۰ هرتز است.

میزو MBLU 10s

بخش پشتی MBLU 10s میزبان دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین دو مگاپیکسلی و یک دوربین ۰٫۳ مگاپیکسلی دیگر است. به‌نظر می‌رسد میزو غیر از دوربین اصلی، دو دوربین دیگر را صرفاً برای افزایش تعداد آن‌ها تعبیه کرده است. این دستگاه به‌طور پیش‌فرض رابط کاربری Flyme 9 Lite مبتنی‌بر اندروید ۱۱ یا ۱۲ را اجرا می‌کند. البته ازآنجاکه میزو در ارائه‌ی به‌روزرسانی عملکرد خوبی ندارد، بنابر‌این سیستم‌عامل این گوشی احتمالاً برپایه‌ی اندروید ۱۱ خواهد بود.

قلب تپنده‌ی میزو MBLU 10s تراشه‌ی Unisoc T310 است و از چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برد. علاوه‌براین رده‌بالاترین نسخه‌ی آن با حافظه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۶ گیگابایت دردسترس خریداران قرار دارد. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی اشاره کرد اما خبری از پشتیبانی شارژ سریع نیست. البته این محصول به درگاه USB C مجهز شده و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون را نیز دردسترس کاربران قرار می‌دهد.

میزو MBLU 10s در سه نسخه به‌فروش می‌رسد که شامل مدل ۶۴ گیگابایتی با رم ۴ گیگ، ۱۲۸ گیگابایت با رم ۴ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت با رم ۶ گیگابایت می‌شود و قیمت آن‌ها به‌ترتیب ۱۰۸ دلار، ۱۲۴ دلار و ۱۳۹ دلار تعیین شده است. این دستگاه در رنگ مشکی، نقره‌ای و آبی دردسترس خریداران خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات