کنسول دستی میزو با نمایشگر OLED، پردازنده Ryzen 5 5560U و قیمت کمتر از ۶۰۰ دلار معرفی شد

جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کنسول دستی میزو که نتیجه‌ی همکاری با شرکت AYANEO است با نمایشگر OLED و ۵۱۲ گیگابایت SSD و ۱۶ گیگابایت رم و پردازنده‌ی Ryzen 5 5560U معرفی شد.
تبلیغات

شرکت چینی میزو که بیشتر به‌خاطر فعالیت در صنعت موبایل شناخته می‌شود طی چند وقت اخیر گوشی جدیدی معرفی نکرده، اما یکی از زیرشاخه‌های این شرکت به نام PANDAER گجت‌های جالبی دردسترس مشتریان قرار داده؛ میزو چند هفته پیش اعلام کرد در همکاری با شرکت AYANEO کنسول گیمینگ دستی تولید می‌کند. این کنسول ویندوزی به‌تازگی با نام PANDAER x AYANEO معرفی شده است.

نمایشگر پنل جلویی کنسول میزو PANDAER x AYANEO

براساس گزارش Gizmochina کنسول گیمینگ PANDAER x AYANEO اساساً نسخه‌ی اصلاح‌شده‌ی AYANEO AIR Pro محسوب می‌شود که توسط میزو شخصی‌سازی است. در پنل پشتی کنسول طرح‌هایی هنری به همراه عبارت PANDAER دیده می‌شود.

کنسول PANDAER x AYANEO مجهز به نمایشگر ۵٫۵ اینچ OLED با وضوح فول HD (معادل ۱٬۹۲۰ در ۱٬۰۸۰ پیکسل) است و وزنش به ۴۱۰ گرم می‌رسد. ابعاد کنسول ۲۲۴ در ۸۹٫۵ در ۲۸ میلی‌متر اعلام شده است.

کنسول میزو PANDAER x AYANEO از نمای پشت

کنسول گیمینگ میزو از تراشه‌ی AMD Ryzen 5 5560U استفاده می‌کند که شامل پردازنده‌ی مرکزی Zen 3 و پردازنده‌ی گرافیکی Radeon RX Vega 6 با ۶ واحد محاسباتی و سرعت کلاک ۱٬۶۰۰ مگاهرتز است. این کنسول ۱۶ گیگابایت رم LPDDR4x با سرعت کلاک ۴٬۲۶۶ مگاهرتز دارد و با ۵۱۲ گیگابایت درایو ذخیره‌سازی SSD دردسترس قرار می‌گیرد.

پوستر چینی کنسول میزو PANDAER x AYANEO

کنسول دستی PANDAER x AYANEO مجهز به باتری ۷٬۳۵۰ میلی‌آمپرساعتی است و از بلوتوث ۵٫۲ و وای فای ۶ بهره می‌برد. این کنسول از سیستم‌عامل ویندوز استفاده می‌کند. PANDAER x AYANEO هم‌اکنون ازطریق وب‌سایت میزو با قیمت ۳٬۹۹۹ یوان (تقریباً ۵۹۲ دلار) در چین قابل‌تهیه است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات