پوکو X4 GT و F4 به‌ترتیب با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی و ۱۲۰ هرتزی و پشتیبانی از شارژ ۶۷ وات عرضه می‌شوند

دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
تیزرهای جدید منتشرشده از پوکو X4 GT و پوکو F4 تأیید می‌کند که این دو گوشی به‌ترتیب از نمایشگر LCD با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و نمایشگر AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهند برد.
تبلیغات

پوکو که به‌عنوان زیربرند شیائومی فعالیت می‌کند درحال آماده‌شدن برای معرفی دو دستگاه جدید برای بازارهای بین‌المللی است. این شرکت به‌تازگی اعلام کرد که در تاریخ ۲۳ ژوئن (دوم تیر ۱۴۰۱)، رویدادی برای معرفی پوکو X4 GT و پوکو F4 برگزار خواهد کرد. این شرکت اکنون در چند توییت، برخی مشخصات این دو گوشی هوشمند را به‌اشتراک گذاشته است.

تیزر پوکو برای X4 GT و F4

به گزارش XDA و با استناد به توییت‌های ارسال‌شده در حساب رسمی پوکو، مدل X4 GT این شرکت به تراشه‌ی Dimensity 8100 مجهز خواهد شد و پوکو F4 نیز از سیستم-روی-چیپ Snapdragon 870 بهره خواهد برد. این شرکت همچنین تأیید کرده هر دو گوشی موردبحث از شارژ سریع ۶۷ وات پشتیبانی خواهند کرد. علاوه‌براین پوکو X4 GT به نمایشگر LCD با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و پوکو F4 به صفحه‌نمایش AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز خواهند شد.

تیزر پوکو تراشه dimensity 8100 پوکو X4 GT

این مشخصات با اطلاعاتی که قبلاً درمورد پوکو X4 GT و F4 فاش شده بود، مطابقت دارد. در یکی از این شایعات قبل اشاره شد که پوکو X4 GT درواقع نسخه‌ی تغییرنام‌یافته‌ی ردمی نوت 11T Pro خواهد بود و بدین‌ترتیب انتظار می‌رود این دستگاه از پنل ۶٫۶ اینچی IPS با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و وضوح Full HD پلاس عرضه شود. از دیگر مشخصات احتمالی این دستگاه می‌توان به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین پشتی سه‌گانه‌ی ۶۴ مگاپیکسلی، حداکثر هشت گیگابایت رم LPDDR5 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 3.1 اشاره کرد. این گوشی احتمالاً به باتری دوسلولی با ظرفیت ۵۰۸۰ میلی‌آمپرساعت مجهز خواهد شد و از فناوری شارژ سریع ۶۷ وات نیز پشتیبانی خواهد کرد. این محصول همچنین به‌طور پیش‌فرض با رابط کاربری MIUI 13 مبتنی‌بر اندروید ۱۲ عرضه خواهد شد و گفته می‌شود در هند با نام ردمی K50i دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

تیزر پوکو تراشه snapdragon 870 پوکو F4

از سوی دیگر، گزارش‌های قبلی حاکی از آن است که پوکو F4 مدل تغییرنام‌یافته‌ی ردمی K40S خواهد بود و به‌همین دلیل انتظار می‌رود این گوشی با نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی AMOLED E4 با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ وات و تراشه‌ی Snapdragon 870 به‌ بازار عرضه شود. این مشخصات با تیزرهایی که پوکو به‌تازگی منتشر کرده است نیز مطابقت دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات