پوکو F4 5G و X4 GT احتمالاً به‌ترتیب با تراشه Snapdragon 870 و Dimensity 8100 معرفی می‌شوند

جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
براساس گزارشی جدید، پوکو F4 5G و پوکو X4 GT احتمالاً به‌ترتیب با تراشه‌ی Snapdragon 870 و Dimensity 8100 روانه‌ی بازار خواهند شد. علاوه‌براین رندرهای رسمی این دو گوشی هوشمند، طراحی نهایی آن‌ها را به ما نشان می‌دهد.
تبلیغات

پوکو در ۲۳ ژوئن (دوم تیر ۱۴۰۱) از گوشی‌های پوکو F4 5G و پوکو X4 GT برای بازارهای جهانی رونمایی خواهد کرد. اکنون وب‌سایت Winfuture.de پیش از معرفی، رندرهای رسمی هر دو گوشی را منتشر کرده و علاوه‌‌براین مشخصات آن‌ها را نیز به اشتراک گذاشته است.

مشخصات پوکو F4 5G براساس شایعات

پوکو F4 5G

به گزارش Gizmochina، پوکو F4 5G از صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی AMOLED با وضوح Full HD پلاس، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و سطح روشنایی ۱۳۰۰ نیت بهره خواهد برد. نمایشگر این دستگاه با لایه‌ای از جنس گوریلاگلس ۵ محافظت می‌شود. این محصول همچنین به تراشه‌ی Snapdragon 870، هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهز خواهد بود.

گفته می‌شود پوکو F4 5G از دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. یک دوربین هشت مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک دوربین دو مگاپیکسلی ماکرو، سیستم دوربین پشتی این دستگاه را تکمیل خواهد کرد. از دیگر مشخصات موردانتظار برای این گوشی می‌توان به باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ وات اشاره کرد. بدنه‌ی پشتی این محصول از جنس پلی‌کربنات، ضخامت آن حدود هشت میلی‌متر و وزن آن ۱۹۵ گرم اعلام شده است.

علاوه‌براین انتظار می‌رود پوکو F4 5G در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و سبز روانه‌ی بازار شود. این گوشی احتمالاً همان نسخه‌ی تغییر نام یافته‌ی ردمی K40S خواهد بود؛ گوشی هوشمندی که به‌طور انحصاری فقط در بازار چین عرضه شد.

مشخصات پوکو X4 GT براساس شایعات

پوکو X4 GT

پوکو X4 GT احتمالاً به پنل ۶٫۶ اینچی LCD با وضوح Full HD (معادل ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل)، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و روشنایی ۶۵۰ نیت مجهز خواهد شد. صفحه‌نمایش این گوشی نیز با لایه‌ای از جنس گوریلاگلس ۵ پوشانده خواهد شد تا دربرابر خط‌وخش و ضربه مقاومت بیشتری داشته باشد. این دستگاه همچنین به تراشه‌ی Dimensity 8100، هشت گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و باتری ۵۰۸۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ وات مجهز خواهد شد.

انتظار می‌رود پوکو X4 GT به دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شود. همچنین گفته شده این محصول به دوربین پشتی سه‌گانه شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک دوربین هشت مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک دوربین دو مگاپیکسلی ماکرو مجهز خواهد شد.

پوکو F4 5G و X4 GT به‌طور پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری اختصاصی پوکو به‌فروش خواهد رسید. هردو گوشی اشاره‌شده از گزینه‌های ارتباطی‌ای مثل وای‌فای 802.11ac، بلوتوث ۵٫۲ و NFC پشتیبانی خواهند کرد. البته پوکو X4 GT از درگاه ۳٫۵ میلی‌متری هدفون نیز برخوردار خواهد بود.

پوکو X4 GT نیز درواقع نسخه‌ی بهینه‌‌شده‌ی ردمی نوت 11T Pro 5G خواهد بود؛ گوشی هوشمندی که هنوز مشخص نیست این گوشی چه زمانی در هند عرضه خواهد شد. البته F4 5G در۲۳ ژوئن برای بازارهای جهانی و همچنین هند دردسترس قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات