پوکو F4 5G با سیستم خنک‌کننده جدید و عملکرد پایدارتر از رقبا عرضه خواهد شد

شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
پوکو هند به‌تازگی توییتی درمورد سیستم خنک‌کننده‌ی جدید گوشی پوکو F4 5G منتشر کرده و جزئياتی درمورد آن به‌اشتراک گذاشته است.
تبلیغات

انتظار می‌رود پوکو F4 به‌زودی رونمایی شود. این دستگاه از تراشه‌ی Snapdragon 870 بهره خواهد برد و اکنون پوکو اطلاعات بیشتری درمورد سیستم خنک‌کننده‌ی آن موسوم به Liquidcool 2.0 به‌ اشتراک گذاشته است. به‌گفته‌ی پوکو، این سیستم درواقع محفظه‌ی بخار هفت‌لایه با سطحی به ابعاد ۳۱۱۲ میلی‌متر مربع از جنس گرافیت خواهد بود.

به گزارش GSMArena، پوکو به‌تازگی نتایج آزمایش پردازنده‌ی F4 5G را دربرابر iQOO 9 SE و وان‌پلاس ۱۰ پرو به‌اشتراک گذاشته که در آن، دستگاه پوکو نسبت به رقبای خود خنک‌تر ماند و عملکرد پایدارتری نسبت به دو رقیب دیگر ارائه داد.

انتظار می‌رود پوکو F4 5G با نمایشگر ۶٫۷ اینچی AMOLED و وضوح Full HD پلاس با پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز معرفی شود. گفته می‌شود دوربین اصلی این دستگاه ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود و همچنین به دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های موردانتظار برای این دستگاه می‌توان به باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از فناوری شارژ فوق‌سریع ۶۷ وات اشاره کرد.

شایان‌ ذکر است طبق یکی از شایعات اخیر گفته می‌شود این دستگاه ازنظر ظاهری احتمالاً شباهت زیادی به ردمی K40S خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات