ضخامت گلکسی زد فلیپ ۴ احتمالاً نسبت به زد فلیپ ۳ افزایش خواهد یافت

پنج‌شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
رندر جدیدی از گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ دردسترس قرار گرفته است که طراحی احتمالی این گوشی هوشمند تاشو را نشان می‌دهد. براساس این رندر ظاهراً ضخامت این گوشی نسبت به مدل قبلی آن افزایش خواهد یافت.
تبلیغات

رندر جدید گلکسی زد فلیپ ۴ سامسونگ به‌صورت آنلاین منتشر شده است. این رندر نشان‌دهنده‌ی طراحی احتمالی نسل بعدی گوشی تاشو سری زد فلیپ غول فناوری کره‌ی جنوبی است.

همان‌طور که GSMArena اشاره کرده، تفاوت زیادی بین گلکسی زد فلیپ ۴ و گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ وجود ندارد، اما منبع این رندر مدعی شده ضخامت زد فلیپ ۴ نسبت به نسل قبلی این محصول بیشتر خواهد بود. در مقام مقایسه، ضخامت زد فلیپ ۳ معادل ۶٫۹ میلی‌متر است، درحالی‌که گفته می‌شود ضخامت زد فلیپ ۴ احتمالاً به ۷٫۲ میلی‌متر افزایش خواهد یافت. البته انتظار می‌رود این گوشی تاشو همچنان با نمایشگر ۶٫۷ اینچی روانه‌ی بازار شود، اما در برخی از گزارش‌ها اشاره شده است که این دستگاه از صفحه‌نمایش بزرگ‌تری نسبت به مدل قبلی خود بهره خواهد برد.

علاوه‌براین انتظار می‌رود گلکسی زد فلیپ ۴ سامسونگ به باتری بزرگ‌تر مجهز شود و شایعات حاکی از آن است که این گوشی هوشمند از تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen1 Plus بهره خواهد برد.

درحال‌حاضر چند ماه تا معرفی گلکسی زد فلیپ ۴ و گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ باقی مانده و با نزدیک‌تر شدن به تاریخ رونمایی از تاشو‌های هوشمند بعدی غول فناوری کره‌ای، احتمالاً جزئیات بیشتری درمورد آن‌ها دردسترس قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات