رندر پیکسل ۷ پرو گوگل از تغییر در طراحی سیستم دوربین پشتی این گوشی خبر می‌دهد

یک‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
رندرهای جدید منتشرشده از پیکسل ۷ پرو گوگل، نشان‌دهنده‌ی تغییر در طراحی سیستم دوربین پشتی این محصول است.
تبلیغات

کاربرانی که به‌دلیل مشکلات متعدد سری پیکسل ۶ از این گوشی‌ها ناامید شده‌اند، منتظر معرفی سری پیکسل ۷ هستند و امیدوار هستند گوگل این‌ بار محصول بهتری عرضه کند. اکنون وب‌سایتی به‌ نام TechGoing رندرهایی منتشر کرده که ظاهراً مربوط به پیکسل ۷ پرو است و برخی المان‌های طراحی این دستگاه را نشان می‌دهد.

همان‌طو که PhoneArena اشاره می‌کند، رندرهای منتشرشده از پیکسل ۷ پرو نشان‌دهنده‌ی نمایشگر تمام‌صفحه و بدون بریدگی دوربین جلو است و این یعنی گوگل احتمالاً از دوربین زیرنمایشگر در این گوشی استفاده خواهد کرد. البته این احتمال هم وجود دارد که سازنده‌ی این رندر، صرفاً توجهی به بخش دوربین سلفی نداشته است. با توجه به مشکلاتی که در کارکرد حسگر اثر انگشت سری پیکسل ۶ وجود دارد، به‌نظر می‌رسد گوگل تمرکز خود را بر بهبود این حسگر معطوف خواهد کرد تا ارائه‌ی دوربین زیرنمایشگر.

طبق شایعات قبل، پیکسل ۷ گوگل از نمایشگر خمیده ۶٫۷ یا ۶٫۸ اینچی با وضوح 1440p و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد. طراحی سیستم دوربین در بدنه‌ی پشتی این دستگاه نیز تغییراتی خواهد داشت که در رندرهای قبل آن را مشاهده کرده‌ایم. این سری از گوشی‌های پرچم‌دار گوگل از نسل دوم تراشه‌ی اختصاصی گوگل تنسور بهره خواهند برد و در کنار آن ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی تعبیه خواهد شد.

رندر گوگل پیکسل ۷ پرو

شایان‌ ذکر است طبق رندرهای منتشرشده از پیکسل ۷ پرو، به‌نظر می‌رسد دکمه‌ی پاور و دکمه‌های تنظیم بلندی صدا همچنان در لبه‌ی سمت راست و درگاه شارژ نیز در لبه‌ی پایینی قرار خواهد داشت. نبود حسگر اثر انگشت در بدنه‌ی پشتی دستگاه نشان می‌دهد این گوشی گوگل احتمالاً از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره خواهد برد. همان‌طور که اشاره شد، کاربران زیادی از عملکرد نامناسب حسگر اثر انگشت سری پیکسل ۶ شکایت داشتند و این موضوع باعث شد گوگل به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری متعددی برای رفع این مشکلات منتشر کند که تا حد زیادی باعث شده این حسگر بهتر کار کند.

سری پیکسل ۶ در ۱۷ اکتبر گذشته معرفی و اواخر آن ماه روانه‌ی بازار شد. با در نظر گرفتن این موضوع می‌توان انتظار داشت سری پیکسل ۷ گوگل در اواسط اکتبر سال جاری رسماً معرفی شوند و یک تا دو هفته پس از معرفی، دردسترس خریداران قرار گیرند. البته پیش از معرفی سری پیکسل ۷ ممکن است در رویداد توسعه‌دهندگان Google I/O هفته‌ی آینده شاهد رونمایی از گوشی میان‌رده‌ی پیکسل 6a باشیم. این رویداد چهارشنبه هفته‌ی جاری (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱) آغاز خواهد شد و تا ۲۲ اردیبهشت ادامه خواهد یافت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات