گوگل ممکن است Pixel Buds Pro را برای به چالش کشیدن رقبای خود معرفی کند

پنج‌شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
یکی از افشاگران دنیای فناوری از احتمال عرضه‌ی پیکسل بادز پرو به‌عنوان رقیبی برای ایرپاد پرو و گلکسی بادز پرو خبر داد.
تبلیغات

از سال ۲۰۲۰،‌ ایربادهای برند پیکسل گوگل نتوانستند با رقبای خود مانند اپل ایرپاد رقابت کنند زیرا اشکالات عمده‌ای از جمله مشکلات اتصال آزاردهنده و عمر باتری کوتاه داشتند. حال این غول دنیای فناوری احتمالاً در نسل جدید پیکسل بادز خود این مسائل را مورد بررسی قرار می‌دهد.

براساس گزارش اندروید سنترال و به گفته‌ی جان پراسر، یکی از افشاگران شناخته‌شده‌ی دنیای فناوری، قرار است در آینده شاهد معرفی ایرباد جدیدی از گوگل باشیم. Pixel Buds Pro می‌تواند نشان‌دهنده‌ی تلاش‌های مجدد این شرکت برای عرضه‌ی رقیبی مناسب برای بهترین هدفون‌های بی‌سیم جهان، از جمله ایرپاد پرو اپل و گلکسی بادز پرو سامسونگ باشد.

توییت پراسر جزئیات زیادی درباره‌ی پیکسل بادز پرو دراختیار ما قرار نمی‌دهد و تنها به گزینه‌های رنگی مختلف آن که شامل قرمز، کربنی، لیمونچلو و مه (fog) می‌شود، اشاره می‌کند.

با این اوصاف، می‌توان فرض کرد که هدفون‌های آتی گوگل دارای قابلیت حذف نویز فعال خواهند بود تا بتوانند با اپل و سامسونگ رقابت کنند. باوجود اینکه هنوز تاریخ خاصی مشخص نشده، پراسر همچنین ادعا می‌کند که Pixel Buds Pro به‌زودی وارد بازار می‌شود. نزدیک‌ترین رویدادی که به ذهن می‌رسد، I/O 2022 گوگل در ۱۱ مه (۲۱ اردیبهشت) است. البته از آنجاکه تازه نام این محصول را شنیده‌ایم، به نظر نمی‌رسد در هفته‌ی بعد شاهد رونمایی آن باشیم و بازه‌ی زمانی بعدی محتمل‌تر است.

همچنین باید دید آیا پیکسل بادز پرو رقیب قدرتمندی برای ایرپاد پرو و گلکسی بادز پرو هست یا خیر. این مسئله تا حد زیادی توسط چند عامل تعیین می‌شود که می‌توان از آن‌ها به قیمت، عمر باتری و ویژگی‌هایی مانند حذف نویز اشاره کرد. بااین‌حال، با توجه به نام تجاری «پرو»، می‌توان حدس زد که هدفون‌های آینده‌ی گوگل دارای مشخصات پیشرفته‌تری نسبت به Pixel Buds 2020 هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات