شیائومی احتمالاً تا پایان ۲۰۲۲ حداقل ۶ دستگاه با تراشه Snapdragon 8 Gen 1 Plus عرضه می‌کند

چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
با اینکه شیائومی دستگاه‌های چندانی با Snapdragon 8 Gen 1 عرضه نکرده، فهرست گوشی‌های مجهز به مدل پلاس این تراشه نیز فاش شده است.
تبلیغات

اخیراً فهرستی از دستگاه‌های آینده شیائومی منتشر شده است که نشان می‌دهد این شرکت تا پایان سال ۲۰۲۲ چندین مدل با استفاده از تراشه Snapdragon 8 Gen 1 Plus به بازار عرضه خواهد کرد. دستگاه‌هایی چون ردمی K50S پرو در کنار شیائومی 12S و صدالبته شیائومی ۱۲ اولترا.

بر کسی پوشیده نیست که کوالکام درحال توسعه نسخه بهبودیافته تراشه Snapdragon 8 Gen 1 برپایه فرایند ساخت ۴ نانومتری TSMC است. با توجه به اطلاعات منتشرشده، تراشه Snapdragon 8 Gen 1 Plus احتمالاً ۱۰ درصد سریع‌تر از مدل استاندارد خواهد بود و انتظار می‌رود تا ماه آینده میلادی به‌طور رسمی معرفی شود. یکی از بزرگ‌ترین مشتریان کوالکام یعنی شیائومی، از اولین شرکت‌هایی خواهد بود که دستگاه‌هایی مجهز به این تراشه را راهی بازار خواهد کرد.

به گزارش Xiaomiui، شیائومی در نظر دارد تا پایان سال ۲۰۲۲ حداقل ۶ گوشی با تراشه Snapdragon 8 Gen 1 Plus معرفی کند. همان‌طورکه در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، اسم رمز ۴ مدل معرفی‌نشده در کد‌های منبع رابط کاربری MIUI کشف شده است که همگی به پلتفرمی با نام PlatformX475 لینک شده‌اند؛ نامی که احتمالاً اسم رمزی برای تراشه Snapdragon 8 Gen 1 Plus باشد.

اسم رمزهای فاش شده از کدهای منبع MIUI

از بزرگ‌ترین نام‌های این فهرست می‌توان به دستگاه Thor اشاره کرد؛ اسم رمزی که به پرچم‌دار تمام عیار چینی‌ها یعنی شیائومی ۱۲ اولترا اشاره دارد. علاوه‌بر‌این اسم رمز‌های zizhan و unicorn نیز به ترتیب شامل مدل‌های شیائومی میکس فولد ۲ و شیائومی 12S پرو خواهند بود. اما اسم رمز چهارم یعنی mayfly درواقع شامل دو مدل می‌شود: شیائومی 12T پرو و ردمی K50S پرو. از این رو می‌توان از شباهت سخت‌افزاری این دو مدل اطمینان داشت.

Xiaomiui در ادامه به آخرین مدل با نام diting هم اشاره می‌کند که متأسفانه در عکس منتشرشده وجود ندارد؛ اما احتمالاً اسم رمز گوشی شیائومی 12S باشد.

انتظار می‌رود شیائومی ۱۲ اولترا به‌همراه شیائومی میکس فولد ۲ و ردمی K50S پرو جزو اولین مدل‌هایی باشند که به‌همراه تراشه Snapdragon 8 Gen 1 Plus معرفی خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات