هواوی Nova Y70 Plus با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و نمایشگر ۶٫۷۵ اینچی معرفی شد

پنج‌شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی عضو جدید گوشی‌های هوشمند خانواده‌ی Nova را معرفی کرد. نووا Y70 پلاس به باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و نمایشگر ۶/۷۵ اینچی مجهز شده است و از اول مه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱) عرضه خواهد شد.
تبلیغات

هواوی گوشی جدید Nova Y70 Plus را برای بازار آفریقای جنوبی معرفی کرد. در صفحه‌ی معرفی این گوشی اشاره شده است که فروش آن از تاریخ یکم مه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱) آغاز خواهد شد.

خریداران می‌توانند از ۲۱ تا ۳۰ آوریل فقط با پرداخت حدود ۶ دلار این دستگاه را پیش‌خرید کنند و با این‌ کار یک اسپیکر بلوتوث هواوی و یک کوله‌پشتی نیز به‌عنوان هدیه دریافت خواهند کرد که ظاهراً ارزش آن‌ها حدود ۸۶ دلار است. افزون‌براین افرادی که این گوشی را پیش‌خرید کنند از ۲۴ ماه ضمانت، ۵۰ روز بیمه‌ی تعویض رایگان نمایشگر، سه‌ماه ضمانت اضافه، سرویس جعبه‌گشایی هواوی و ارسال و تحویل رایگان برای تعمیرات نیز برخوردار خواهند شد.

هواوی Nova Y70 Plus

به گزارش GSMArena، هواوی Nova Y70 Plus از نمایشگر ۶٫۷۵ اینچی بهره می‌برد ولی وضوح این صفحه‌نمایش هنوز اعلام نشده است. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی این دستگاه با گشودگی دیافراگم f/2.0 در بریدگی قطره‌ای بالای نمایشگر آن تعبیه شده است. این گوشی در دو مدل با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت عرضه خواهد شد. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۲۲٫۵ وات اشاره کرد. بدنه‌ی پشتی Nova Y70 Plus میزبان سیستم دوربین سه‌گانه‌ است که شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با با گشودگی دیافراگم f/1.8، یک دوربین فوق‌عریض پنج مگاپیکسلی با میدان دید ۱۲۰ درجه و یک دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‌شود.

هواوی Nova Y70 Plus

نووا Y70 پلاس به‌طور پیش‌فرض رابط کاربری EMUI 12 را اجرا می‌کند و در رنگ آبی، سفید و مشکی دردسترس قرار خواهد گرفت. شایان ذکر است کاربران برای دانلود اپلیکیشن‌های مورد نیاز خود می‌توانند از فروشگاه AppGallery هواوی استفاده کنند. در حال حاضر قیمت گوشی هواوی و تاریخ عرضه‌ی آن در بازارهای دیگر هنوز مشخص نیست اما کاربران آفریقای جنوبی می‌توانند با وارد کردن ایمیل خود در این لینک، از جزئیات بیشتر مطلع شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات