تفاوت فرورفتگی نمایشگر داخلی در تصویر منتشرشده از ویوو X Fold و گلکسی زد فولد ۳

یک‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تصویر منتشرشده از گوشی‌های تاشو سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ درکنار ویوو X Fold، تفاوت تورفتگی وسط نمایشگر داخلی این دو دستگاه را نشان می‌دهد.
تبلیغات

ویوو هفته‌ی گذشته گوشی تاشو X Fold را سخت‌افزار قدرتمند معرفی کرد. ویوو مدعی شده است که نمایشگر داخلی این گوشی فرورفتگی ندارد؛ اما تصویر مقایسه‌ای این محصول درکنار گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ، بیانگر دیدگاهی متفاوت است.

هفته‌ی گذشته، ویوو اولین گوشی تاشو خود موسوم به X Fold را رونمایی کرد. درحالی‌که این دستگاه هنوز برای بررسی به‌دست منتقدان نرسیده است، تصویری از آن در‌کنار گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ دردسترس قرار گرفته‌ است که تفاوت میزان تورفتگی نمایشگر داخلی بین این دو گوشی را نشان می‌دهد.

به‌گفته‌ی NotebookCheck، با‌‌‌توجه‌‌‌به تصویر منتشر‌شده از گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ و ویوو X Fold، به‌نظر می‌رسد صفحه‌نمایش داخلی گوشی تاشو ویوو تورفتگی کمتری دارد. از قرار معلوم ویوو در تبلیغ این محصول ادعا کرده است نمایشگر داخلی آن تورفتگی ندارد؛ اما تصویر منتشر‌شده از این دستگاه نشان می‌دهد این موضوع واقعیت ندارد؛ زیرا تورفتگی در بخش مرکزی صفحه‌نمایش اصلی این گوشی را به‌وضوح می‌توان مشاهده کرد.

مقایسه تورفتگی نمایشگر داخلی گلکسی زدفولد ۳ درمقابل ویوو X fold

(گلکسی زد فولد ۳ سمت چپ و ویوو X Fold سمت راست)

در نگاه اول، میزان تورفتگی وسط نمایشگر X Fold کمتر از گلکسی زد فولد ۳ به‌نظر می‌رسد؛ اما با بررسی دقیق‌تر می‌توان گفت عمق تورفتگی نمایشگر آن از زد فولد ۳ کمتر، ولی عرض آن بیشتر است. این طراحی شبیه روشی است که اوپو در تولید Find N از آن بهره گرفته است. بیشتر افرادی که با این گوشی‌ها کار کرده‌اند، اعتقاد دارند که تورفتگی نمایشگر تاشو Find N از سایر گوشی‌های تاشو موجود در بازار کمتر است.

مدل پایه‌ی ویوو X Fold با قیمت ۱,۴۱۵ دلار فروخته می‌شود؛ اما این محصول درحال‌حاضر فقط در چین عرضه شده است. انتظار می‌رود ویوو در آینده مدل جهانی این گوشی را نیز در بازارهای خارج از چین عرضه کند. گلکسی زد فولد ۳ نیز با قیمت ۱,۴۹۹ دلار دردسترس خریداران است و احتمالاً برای مردم خارج از چین گزینه‌ی بهتری است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات