پوستر تبلیغاتی ویوو X80 پرو پلاس تمرکز ویژه ویوو بر دوربین‌ گوشی را نشان می‌دهد

یک‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پوستر رسمی فاش‌شده از ویوو X80 پرو پلاس آینده نشان می‌دهد که این گوشی پرچم‌دار، عملکرد درخورتوجهی در بخش دوربین خواهد داشت.
تبلیغات

اخیراً گزارش‌های مختلفی درباره‌ی مشخصات اختمالی خانواده vivo X80 شامل X80 و X80 پرو و X80 پروپلاس منتشر شده است و انتظار می‌رود که اواخر ماه آوریل رونمایی شوند. باوجوداین، گوشی‌های مذکور تقریباً به‌طور‌واقعی رؤیت نشده‌اند و فقط چندی پیش تصویر منحصر‌به‌فرد vivo X80 در کنسول گوگل‌پلی منتشر شد.

پوستر تبلیغاتی ویوو ایکس ۸۰ پروپلاس

به‌گزارش Gsmarena، امروز تصویری نسبتاً مبهم ولی کاملاً رسمی از پوستر تبلیغاتی سری vivo x80 منتشر شده است که تمرکز ویژه بر توانایی دوربین گوشی‌های آینده‌ی این شرکت را نمایان می‌کند. افزون‌براین، گوشی‌ای که در واقع روی پوستر تبلیغاتی نشان داده شده است، پرچم‌دار ویوو، یعنی ویوو X80 پرو پلاس است.

به‌نظر می‌رسد این گوشی برآمدگی دوربین دایره‌ای واقعاً بزرگی دارد که روی قسمت مستطیلی‌شکل بزرگ قرار گرفته و در واقع بیشتر سخت‌افزار دوربین را در خود جای می‌دهد. افزون‌براین، ظاهراً دوربینی در گوشه پایین سمت چپ قسمت مستطیلی تعبیه شده است و دوربین بعدی از نوع پریسکوپ به‌صورت افقی در قسمت مذکور قرار می‌گیرد.

طبق گزارش، انتظار می‌رود X80 پرو پلاس به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل (ISOCELL GN1)، دوربین فوق عریض ۴۸ مگاپیکسل (IMX598) و دو دوربین ۵۰ مگاپیکسل (JN1 + JN2) تله‌فوتو مجهز شود. افزون‌براین، گوشی یادشده احتمالاً دارای پردازنده‌ی سیگنال تصویر (ISP) اختصاصی vivo V1 خواهد بود که ظاهراً متن روی پوستر نیز به آن اشاره کرده است.

از اطلاعات روی پوستر می‌توان سرنخ‌های بیشتری از جزئیات احتمالی دوربین X80 پروپلاس دریافت کرد که لزوماً با مشخصات شایعه‌شده مطابقت ندارند. اطلاعات نوشته‌شده روی پوستر نشان می‌دهد که دوربین اصلی دارای حسگر ۱٫۱.۳ اینچی خواهد بود و گشودگی f/3.4 دریچه دیافراگم ظاهراً به دوربین پریسکوپ مربوط می‌شود که هر دو این موارد با دوربین‌های موجود در ویوو X70 پرو پلاس مطابقت دارند. از طرفی دیگر، به‌نظر می‌رسد که به حسگر GN5 سامسونگ نیز در کنار اندازه ۱٫.۱۵۷ اینچی آن اشاره شده باشد.

هنوز اطلاعات زیادی درباره‌ی X80 پرو پلاس دردسترس نیست؛ اما طبق شایعات، این گوشی دارای صفحه‌نمایش بزرگ ۶٫۷۸ اینچی AMOLED با وضوح +QHD، پنل LTPO 2 با نرخ نوسازی (رفرش‌ریت) ۱۲۰ هرتز و تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک کوالکام خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات