تصاویر فاش‌شده نشان‌دهنده عملکرد درخورتوجه دوربین ویوو X80 Pro در تاریکی است

چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر جدید فاش‌شده از ویوو X80 Pro نشان می‌دهد دوربین این گوشی در تاریکی، عملکرد بسیار رضایت‌بخشی دارد.
تبلیغات

سری پرچم‌دار ویوو X70 عملکرد درخورتوجهی در بخش دوربین ارائه دادند و حالا این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای معرفی نسل بعدی این گوشی‌ها است. عکس فاش‌شده از پرچم‌دار بعدی ویوو موسوم به X80 Pro نشان می‌دهد این محصول از دوربین پشتی چهارگانه بهره خواهد برد که یکی از دوربین‌های آن از نوع پریسکوپی خواهد بود.

به‌گزارش GSMArena، ویوو X80 Pro به تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۰۰۰ مدیاتک مجهز خواهد بود و دوربین این گوشی موبایل به‌لطف بهره‌گرفتن از پردازنده سیگنال تصویر (ISP) اختصاصی می‌تواند حتی در نور کم و تاریکی شب، تصاویری با جزئیات زیاد و کیفیت مطلوب ثبت کند.

عملکرد دوربین ویوو X80 Pro در تاریکی

طراحی سیستم دوربین پشتی ویوو X80 Pro با طراحی دوربین ویوو X Fold و X Note مطابقت دارد؛ اما دوربین پریسکوپی بزرگ این دستگاه خارج از جایگاه دایره‌ای و در بخش پایینی آن تعبیه شده است که ظاهر ماژول دوربین را تا حدودی نامرتب جلوه می‌دهد. بااین‌حال، اگر قابلیت‌های دوربین این گوشی بهتر از X70 باشد، مطمئناً بسیاری از کاربران اهمیتی به ظاهر دوربین پشتی آن نخواهند داد.

طراحی دوربین پشتی ویوو X80 Pro

براساس شایعاتی که تاکنون درباره‌ی ویوو X80 Pro منتشر شده است، انتظار می‌رود این دستگاه به نمایشگر امولد ۶٫۷۸ اینچی با پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز شود. از دیگر قابلیت‌های موردانتظار برای این گوشی می‌توان به باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 3.1 و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۸۰ وات اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات