تصویر منتسب به ویوو X80 پرو در دنیای واقعی فاش شد

سه‌شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تصویر منتسب به ویوو X80 در دنیای واقعی ماژول دوربین غول‌پیکر آن را به‌نمایش می‌گذارد.
تبلیغات

ویوو به‌تازگی گوشی‌ هوشمند پرچم‌دار جدید ۲۰۲۲ خود با نام X Note را معرفی کرده است. بااین‌حال، این امر از انتشار شایعات درباره‌ی گوشی هوشمند بعدی آن مانع نشده است و اکنون تصویری از آن در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شود.

تصویر جدیدی از ویوو X80 پرو در توییتر منتشر شده است که گوشی هوشمند مذکور را در دنیای واقعی به‌نمایش می‌گذارد. این عکس پنل پشتی و ماژول غول‌پیکر دوربین ویوو X80 پرو را نشان می‌دهد. براساس اطلاعات به‌دست‌آمده، ممکن است محصول جدید ویوو دوربین اصلی ISOCELL GN1 پسر عموی نوت جدید خود را با سونی IMX866 جایگزین کند.

تصویر واقعی منتسب به ویوو X80 پرو

تاکنون، شایعات مختلفی درباره‌ی ویوو X80 پرو منتشر شده است که اطلاعاتی را دراختیار ما قرار می‌دهند. گفته می‌شود این دستگاه از تراشه‌ی چهارنانومتری Dimensity 9000 مدیاتک استفاده می‌کند. همچنین، نباید نمایشگر امولد ۶٫۷۸ اینچی آن را فراموش کنیم که احتمالاً نرخ نوسازی تصویر ۱۲۰ هرتزی را ارائه می‌دهد. از دیگر مشخصات احتمالی ویوو X80 پرو می‌توان به باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با توانایی پشتیبانی از سرعت شارژ ۸۰ واتی و شارژ معکوس،‌ پردازنده‌ی مرکزی ۸ هسته‌ای و حافظه‌ی UFS 3.1 اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات