رندرهای هواوی Mate 50 Pro نشان‌دهنده ناچ شبیه Mate 20 Pro در این گوشی است

چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
رندرهای جدید پرچم‌دار بعدی هواوی موسوم به Mate 50 Pro به‌همراه ویدئویی از طرح مفهومی این گوشی دردسترس قرار گرفت.
تبلیغات

هواوی در حال‌ کار روی پرچم‌داران سری Mate 50 است. اکنون رندرهای جدیدی از Mate 50 Pro منتشر شده است که طراحی آن را به‌ ما نشان می‌دهد. علاوه‌براین، طرح مفهومی این گوشی در ویدئویی به‌نمایش درآمده است.

وب‌سایت Huaweicentral مجموعه رندرها و ویدئو طرح مفهومی Mate 50 Pro را منتشر کرده که Hoiindi ارائه داده است. این رندرهای جدید ما را با سبک طراحی این گوشی پرچم‌دار آشنا می‌کند.

بریدگی ناچ

رندر هواوی mate 50 pro

با نگاه به بخش جلویی Mate 50 Pro در رندرهای منتشر‌شده از این محصول، بخش ناچ بالای نمایشگر آن به‌خوبی تشخیص‌دادنی است. در یکی از گزارش‌های اخیر، اشاره شده است که هواوی مثل سری Mate 20 احتمالاً از بریدگی بزرگی در سری Mate 50 استفاده خواهد کرد. بدین‌ترتیب، می‌توان انتظار داشت که این گوشی از فناوری تشخیص چهره یا تکنولوژی‌های مشابه آن بهره ببرد.

مشخصات Mate 50 Pro براساس شایعات

رندر هواوی mate 50 pro

گزارش‌ها حاکی از آن است Mate 50 Pro احتمالاً در نیمه‌ی دوم سال جاری عرضه خواهد شد. بااین‌حال، هواوی هنوز رسماً تاریخ معرفی این گوشی را اعلام نکرده است. گفته شده است این گوشی هواوی به تراشه‌ی جدید ساخت کوالکام مجهز خواهد شد. این گوشی به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل HarmonyOS 3.0 را نیز اجرا خواهد کرد.

ویدئو طرح مفهومی منتشر‌شده از Mate 50 Pro نشان‌دهنده‌ی نمایشگری با لبه‌های منحنی است. لبه‌ی پایینی صفحه‌نمایش این دستگاه نیز حاشیه‌ی بسیار کمی دارد.

بخش پشتی Mate 50 Pro احتمالاً از طراحی جدیدی بهره خواهد برد که ترکیبی از Mate 40 Pro و P50 Pro است. سیستم دوربین پشتی این دستگاه نیز از طراحی دایره‌ای‌شکل بهره خواهد برد که ظاهر زیبایی به آن بخشیده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات