پتنت جدید هواوی افزایش سطح صفحه‌نمایش گوشی تاشدنی را نشان می‌دهد

چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی پتنت جدیدی گوشی تاشدنی را ثبت کرده است که اندازه صفحه‌نمایش آن پس از باز شدن با کشیدن از کنار افزایش پیدا می‌کند.
تبلیغات

امروزه تمام سازندگان بزرگ گوشی‌های هوشمند روی بخش تاشدنی تمرکز کرده‌اند تا آن‌ها را با بهترین سخت‌افزار و نرم‌افزار عرضه کنند. در همین حال، هواوی پتنت جدید گوشی تاشدنی خود را با صفحه‌نمایش کناری در چین ثبت کرده است.

به‌گزارش huaweicentral، هواوی در تاریخ ۲۹ سپتامبر ۲۰۲۰ (۸ مهرماه ۱۳۹۹)، برای ثبت پتنت «دستگاه تاشوی جانبی و دستگاه الکترونیکی» درخواست داده بود که در تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۲۲ (۲۳ فروردین ۱۴۰۱) رسماً تأیید شد. باوجوداین، شرکت مذکور این پتنت را با شماره CN114338860A منتشر کرده است.

با توجه به توضیحات، این پتنت می‌تواند اندازه صفحه‌نمایش را پس از باز شدن با کشیدن از کنار افزایش دهد. با بررسی طرح پتنت، ظاهراً این گوشی دارای ساختار کشویی جانبی برای کشیدن هموار صفحه‌نمایش است.

هدف هواوی از ثبت این پتنت، افزایش اندازه قسمت صفحه‌نمایش است. بااین‌تفاسیر، پس از کشیدن از کنار، اندازه‌ی صفحه‌نمایش می‌تواند بیش از دو برابر شود.

به نظر می‌رسد ارائه گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش بزرگ می‌تواند برای مصرف‌کنندگان شگفت‌انگیز باشد؛ بخصوص که اجازه می‌دهد پس از تا شدن بسیار کوچک شوند. تاکنون، غول فناوری چینی گوشی‌های هوشمند تاشو عمودی و افقی را معرفی کرده و این شرکت در تلاش است تا چیزی جدید و جالب عرضه کند.

درنهایت به غیر از جزئیات پتنت، هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه آیا هواوی چنین مدل گوشی هوشمندی را عرضه می‌کند یا خیر، وجود ندارد و تنها با گذشت زمان همه‌چیز مشخص خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات