آنر پلی 6T و 6T پرو با هشت گیگابایت رم و دو گیگابایت رم مجازی معرفی شدند

جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
آنر از دو گوشی آنر پلی 6T و 6T پرو رونمایی کرد. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این دو گوشی پشتیبانی از فناوری رم مجازی است.
تبلیغات

اگرچه آنر تحت مالیک هواوی به‌ فعالیت خود ادامه می‌دهد، اما همچنان محصولاتی تحت برند آنر تولید می‌کند. این شرکت دو گوشی هوشمند جدید از سری آنر پلی به‌نام Play 6T و Play 6T پرو معرفی کرده است.

به گزارش گیزموچاینا، بی‌شک مهم‌ترین ویژگی سری آنر پلی 6T، پشتیبانی از فناوری توسعه‌ی هوشمند حافظه (رم مجازی) است. این ویژگی امکان افزایش رم تا دو گیگابایت را فراهم می‌کند. همه‌ی مدل‌های سری پلی 6T از فناوری انحصاری فشرده‌سازی حافظه‌ی نهان نیز بهره می‌برند که این قابلیت باعث می‌شود دو گیگابایت رم مجازی این گوشی‌ها تا سه‌برابر گسترش یافته درواقع عملکردی به‌اندازی رم ۶ گیگابایت ارائه دهند. این ویژگی روی سرعت اجرای اپلیکیشن‌ها و نگه‌داری آن‌ها در پس‌زمینه‌ی دستگاه تأثیر مثبت دارد.

آنر Play 6T Pro: مشخصات و ویژگی‌ها

آنر پلی 6T پرو

پلی 6T پرو مدل رده‌بالای جدید آنر محسوب می‌شود. این گوشی هم ازنظر طراحی و هم‌ ازنظر ویژگی‌های سخت‌افزاری، نسبت به مدل 6T برتری دارد. این دستگاه از نمایشگر ۶٫۷ اینچی با پشتیبانی از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد. شایان‌ذکر است نسبت نمایشگر به بدنه‌ی این گوشی ۹۳٫۶ درصد است. این محصول همچنین از ساختاری نازک و سبک بهره می‌برد و ضخامت آن ۷٫۴۵ میلی‌متر بوده و فقط ۱۷۵ گرم وزن دارد.

آنر پلی 6T پرو

آنر پلی 6T پرو از تراشه‌ی ۶ نانومتری دایمنسیتی ۸۱۰ مدیاتک بهره می‌برد و از 5G نیز پشتیبانی می‌کند. در کنار این پردازنده هشت گیگابایت رم درنظر گرفته شده است. این دستگاه در دو نسخه با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت به‌بازار عرضه خواهد شد. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۴۰ وات اشاره کرد. به گفته‌ی آنر باتری این دستگاه در ۱۰ دقیقه تا ۲۸ درصد و در ۳۰ دقیقه تا ۶۷ درصد شارژ خواهد شد. کاربران می‌توانند با فقط ۱۰ دقیقه شارژ، به‌مدت چهار ساعت با این گوشی کار کنند.

پلی 6T پرو به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی مبتنی‌بر هوش مصنوعی مجهز شده است که در کنار آن یک دوربین دو مگاپیکسلی دیگر نیز تعبیه شده است و گفته شده حتی در شرایط کم‌نور، تصاویری با وضوح و جزئیات بالا ثبت می‌کند.

آنر Play 6T: مشخصات و ویژگی‌ها

آنر پلی 6T

از طرف دیگر آنر پلی 6T از نمایشگر ۶٫۷۴ اینچی بهره می‌برد. این صفحه‌نمایش از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۸۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. ضخامت این گوشی ۸٫۶۲ میلی‌متر و وزن آن ۱۹۸ گرم است. این دستگاه همچنین به تراشه‌ی دایمنسیتی ۷۰۰ مدیاتک مجهز شده است.

آنر پلی 6T

از دیگر ویژگی‌های آنر پلی 6T می‌توان به باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۲۲٫۵ وات اشاره کرد. وزن بیشتر این دستگاه نیز احتمالاً به‌دلیل باتری بزرگ‌تر آن است. این گوشی به دوربین جلوی پنج مگاپیکسلی مجهز شده است و دربخش پشتی آن شاهد دوربین سه‌گانه شامل یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و دو دوربین دومگاپیکسلی هستیم.

قیمت و تاریخ عرضه

آنر پلی 6T پرو در مدل ۱۲۸ گیگابایتی با رم هشت گیگابایت با قیمت ۲۲۰ دلار و مدل ۲۵۶ گیگابایتی آن با رم هشت گیگابایت با قیمت ۲۵۱ دلار به‌فروش خواهد رسید. آنر پلی 6T نیز در مدل ۱۲۸ گیگابایتی با رم هشت گیگابایت با قیمت ۱۷۶ دلار و مدل ۲۵۶ گیگابایتی آن با رم هشت گیگابایت با قیمت ۲۲۰ دلار عرضه خواهد شد. شما قیمت گوشی های مذکور را چطور ارزیابی می‌کنید؟

فروش آنر پلی 6T و 6T پرو از ۱۵ آوریل آغاز خواهد شد. آنر پلی 6T در رنگ آبی، مشکی و نقره ای روانه‌ی بازار خواهد شد. شایان‌ذکر است این دو گوشی به‌طور پیش‌فرض رابط کاربری MagicUI 5.0 مبتنی‌بر اندروید ۱۲ را اجرا می‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات