احتمال استفاده از قدرتمندترین تراشه مدیاتک در تبلت آینده آنر

چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
گفته می‌شود در جانشین Tab V7 Pro آنر از قدرتمندترین تراشه‌ی مدیاتک استفاده شود.
تبلیغات

می‌توان Tab V7 Pro را دستگاهی دانست که در سال ۲۰۲۱ آنر را به بازار تبلت‌های اندرویدی پیشرفته آورد. حال قرار است این شرکت در سال ۲۰۲۲ جانشینی برای تبلت مذکور تولید کند. براساس شایعات، بهترین تراشه‌ی مدیاتک در تبلت جدید آنر به‌کار خواهد رفت. Kompanio 9000 می‌تواند نسخه‌ی تبلت پردازنده‌‎ی موبایل رده‌‌بالای فعلی مدیاتک باشد؛ البته این مسئله هنوز مشخص نیست.

به‌گزارش notebookcheck، آخرین ادعاها مبنی‌بر عرضه‌ی تبلت پرچم‌دار جدید آنر در آینده‌ای نزدیک، این گمانه‌زنی را ایجاد کرده است که شاید این دستگاه به صفحه‌نمایشی با طول مورب حدود ۱۲٫۶ اینچ مجهز باشد تا بتواند با رقبای احتمالی مانند آیپد پرو و سامسونگ گلکسی تب اس ۸ پلاس رقابت کند.

رضمن، صحبت‌هایی در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو درباره‌ی این شایعه‌ی جدید شده است که نشان می‌دهد هنوز تقاضا برای نسخه‌ی ۱۱ اینچی پابرجا است و کاربران دوست دارند تبلتی با این اندازه دراختیار داشته باشند. بااین‌همه، پیش‌بینی می‌شود آنر و مدیاتک تراشه‌ی Kompanio 9000 را در چنین نسخه‌ای قرار ندهند.

متأسفانه هنوز جزئیات و اطلاعات زیادی از تبلت مذکور و تراشه‌ی آن منتشر نشده است؛ بااین‌حال، نام احتمالی محصول نشان‌دهنده‌ی نسخه‌ی جدیدی از Dimensity 9000 است که برای گنجاندن در سری Kompanio ساخته شده است. پیش‌بینی می‌شود می ۲۰۲۲ این تبلت جدید آنر در‌کنار لپ‌تاپی جدید رونمایی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات