Honor X9 با تراشه اسنپدراگون 695 برای بازار جهانی رونمایی شد

یک‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اکس ۹ جدیدترین گوشی ری‌برند آنر محسوب می‌شود که قدرت پردازشی خود را از تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۹۵ می‌گیرد و به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی مجهز شده است.
تبلیغات

همان‌طورکه انتظار می‌رفت، آنر ساعاتی پیش جدیدترین خانواده‌ی گوشی‌های هوشمند سری «X» را رونمایی کرد. اکس ۹ قدرتمندترین گوشی در این خانواده و درواقع، نسخه‌ی جهانی آنر X30 محسوب می‌شود. این گوشی سال گذشته با طراحی پرچم‌دارگونه‌ای برای بازار چین عرضه شد.

جدیدترین میان‌رده‌ی ری‌برند‌شده‌ی آنر دقیقاً بر همان طراحی X30 متکی است که به‌طرز انکارناپذیری شبیه به هواوی میت ۴۰ به‌نظر می‌رسد. در نمای جلویی دستگاه، نمایشگر بزرگ ۶/۸۱ اینچی از نوع LCD با حاشیه‌های اندک به‌چشم می‌خورد که با ارائه‌ی رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۸۸ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز می‌تواند کیفیت رضایت‌بخشی را در محتوای بصری به‌ارمغان آورد. طبق معمول در قسمت فوقانی نمایشگر نیز، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در بریدگی حفره‌ای‌شکل پنهان شده است.

پوستر تبلیغاتی آنر X30

در نمای پشتی دستگاه، آرایه‌ی دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و ۲ دوربین عمق‌سنج و ماکرو ۲ مگاپیکسلی با قرارگرفتن در ماژول دایره‌ای، اکس ۹ را از سایر گوشی‌های بازار متمایز می‌کند و درواقع، اصلی‌ترین مشخصه‌ی طراحی این گوشی محسوب می‌شود.

Honor X9 به باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است که از فناوری شارژ فوق‌سریع ۶۶ وات پشتیبانی می‌کند و متعاقباً در مدت ۳۰ دقیقه، شارژ دستگاه را از ۰ تا ۸۰ درصد می‌رساند. این دستگاه با پیکربندی ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی روانه‌ی بازار می‌شود و قدرت نرم‌افزاری آن را سیستم‌عامل اندروید ۱۱ با رابط کاربری Magic UI 4.2 تأمین می‌کند.

از دیگر مشخصات گوشی ری‌برند‌شده‌ی آنر می‌توان به تشخیص چهره‌ی دوبعدی، اسکنر اثرانگشت ادغام‌شده با فریم، پشتیبانی از دو سیم‌کارت فیزیکی، پشتیبانی از Wi-Fi 802.11ac و بلوتوث 5.1 اشاره کرد.

قیمت و تاریخ عرضه آنر X9

درحال‌حاضر، قیمت گوشی و تاریخ عرضه‌ی یادشده در بازارهای جهانی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. بااین‌حال، آنر می‌گوید گوشی مذکور را به‌زودی در رنگ‌بندی مشکی نیمه‌شب و نقره‌ای تیتانیوم و آبی اقیانوسی روانه‌ی بازار خواهد کرد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات