تماشا کنید: تست باتری آیفون SE 2022 بهبود شارژدهی را در مقایسه با نسل قبل نشان می‌دهد

دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
عمر باتری آیفون ۱۳ مینی در آزمایش‌ بررسی عملکرد باتری، از آیفون SE ۲۰۲۲ بهتر است. این در حالی است که دو دستگاه اشاره‌شده از تراشه‌ی یکسان بهره می‌برند.
تبلیغات

اپل طراحی آیفون SE ۲۰۲۲ را تغییر نداد. علاوه‌براین به‌نظر می‌رسد این گوشی از نظر عمر باتری نسبت به نسل قبلی خود عملکرد ضعیف‌تری دارد. آیفون ۱۳ مینی و آیفون SE ۲۰۲۲ هردو از تراشه‌ی A15 بایونیک و پردازنده‌ی گرافیکی چهار هسته‌ای بهره می‌برند اما عملکرد آیفون ۱۳ مینی در بخش باتری بهتر است. اگرچه ظرفیت باتری آیفون ۱۳ مینی بیشتر از SE ۲۰۲۲ بوده اما باید توجه داشته باشیم وضوح نمایشگر این دستگاه نیز نسبت به SE ۲۰۲۲ بیشتر است.

به گزارش Wccftech، راندون بوچ، به‌تازگی آزمایشی برای تست عمر باتری آیفون ۱۳، آیفون ۱۲، آیفون ۱۳ مینی، آیفون SE ۲۰۲۲ و آیفون XR انجام داده و ویدئوی آن را در یوتیوب به‌اشتراک گذاشته و نتایج نشان می‌دهد عمر باتری SE ۲۰۲۲ از آیفون ۱۳ مینی کمتر است.

نمایشگر آیفون ۱۳ مینی نسبت به صفحه‌نمایش آیفون SE ۲۰۲۲ از وضوح بالاتری بهره می‌برد و بنابراین پیکسل‌های بیشتر روی این دستگاه، باتری بیشتری مصرف می‌کنند. اما در آزمایش عمر باتری انجام‌شده توسط بوچ، برخلاف آنچه انتظار می‌رود، جدیدترین آیفون ارزان‌قیمت اپل زودتر خاموش می‌شود. باتری این دستگاه در آزمایش مورد اشاره پنج ساعت و ۱۶ دقیقه دوام آورد. این در حالی است که توان باتری آیفون ۱۳ مینی پنج ساعت و ۵۵ دقیقه بود.

بوچ اعلام کرده که راه‌اندازی اپلیکیشن دوربین در آیفون SE ۲۰۲۲ باعث کاهش عمر باتری این گوشی شده است. بااین‌حال، باید در نظر داشته باشید که ظرفیت باتری این گوشی با ظرفیت باتری آيفون ۱۳ مین تفاوت دارد و صرف‌نظر از اینکه تراشه‌ی آن‌ها چقدر بهینه باشد یا چه آزمایشی روی آن‌ها انجام شود، بیشتر بودن ظرفیت باتری به افزایش مدت عملکرد دستگاه کمک خواهد کرد. در ادامه می‌توانید ویدئوی کامل آزمایش انجام‌شده توسط بوچ را تماشا کنید.

تماشا در آپارات

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات