‌امتیاز عملکرد سری بلک شارک ۵ در گیک‌بنچ در دسترس قرار گرفت

یک‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
امتیاز عملکرد دو گوشی بلک شارک ۵ و بلک شارک ۵ پرو در گیک‌بنچ دردسترس قرار گرفت. علاوه‌براین، بلک‌ شارک ویدئویی از نحوه‌ی عملکرد دکمه‌های شانه‌ای این دو دستگاه به اشتراک گذاشته است.
تبلیغات

نام دو گوشی بلک شارک ۵ و بلک‌ شارک ۵ پرو در وب‌سایت بنچمارک گیک‌بنچ دیده شده است و ظاهراً این دو گوشی به‌ترتیب از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ و اسنپدراگون ۸ نسل یک بهره خواهند برد. گفتنی است که مراسم معرفی این دو گوشی در چین برای ۳۰ مارس (۱۰ فروردین ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش گیزموچاینا، براساس اطلاعات گیک‌بنچ، بلک شارک ۵ پرو موفق شده در بخش عملکرد تک هسته‌ای و چندهسته‌ای به‌ترتیب امتیاز ۱۲۳۷ و ۳۷۵۰ را به‌ دست آورد. از سوی دیگر، به‌نظر می‌رسد گوشی شیائومی بلک شارک ۵ در عملکرد تک هسته‌ای و چندهسته‌ای به‌ترتیب امتیازی در حدود ۱۰۰۰ و ۳۰۰۰ به‌ دست آورده است که البته این آمار برای یک گوشی هوشمند گیمینگ چندان چشمگیر نیست. به‌هرحال انتظار می‌رود نسخه‌ی نهایی این گوشی پس از عرضه با بهبودهایی همراه شود که امتیاز آن را ارتقا خواهد داد.

علاوه‌براین، حساب رسمی بلک شارک در ویبو، ویدئوی جدیدی از نحوه‌ی عملکرد دکمه‌های شانه‌ای این سری بلک شارک ۵ منتشر کرده است. این کلیدها که «دکمه‌های شانه‌ای معناطیسی ۲» نام دارند، باعث می‌شوند کاربر هنگام اجرای عناوین شوتر یا حتی بازی‌های مسابقه‌ای، کنترل بیشتری روی بازی داشته باشند. ظاهراً این کلیدها حالت U شکل دارند که این ویژگی به کارکرد بهینه‌تر آن‌ها کمک می‌کند.

بلک شارک ۵ پرو از یک نمایشگر اولد ۶٫۶۷ اینچی با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز بهره می‌برد. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل یک و ۱۶ گیگابایت رم اشاره کرد. این دستگاه همچنین به باتری ۴۶۵۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ فوق‌سریع ۱۲۰ وات مجهز شده است.

بلک شارک ۵ نیز به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی اولد با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز مجهز شده است. این گوشی همچنین از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ و ۱۲ گیگابایت رم بهره می‌برد. باتری این مدل نیز ۴۶۵۰ میلی‌آمپرساعتی بوده و از شارژ فوق‌سریع ۱۲۰ وات نیز پشتیبانی می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات