شیائومی رویداد جهانی جدیدی را برای معرفی قدرتمندترین ردمی نوت خود برنامه‌ریزی کرده است

شنبه ۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی برای ۲۹ مارس رویداد جدیدی را برنامه‌ریزی کرده و قصد دارد در آن قدرتمندترین ردمی نوت خود را معرفی کند.
تبلیغات

گزارش‌های جدید از برنامه‌ریزی رویداد جهانی جدیدی توسط شیائومی خبر می‌دهند. کنفرانس مذکور در ۲۹ مارس (۹ فروردین) برگزار خواهد شد. این شرکت می‌گوید گوشی هوشمند جدید ردمی نوت را در مراسم معرفی خواهد کرد.

براساس گزارش گیزموچاینا و طبق توییت منتشر‌شده توسط حساب رسمی توییتر شیائومی، این شرکت «قوی‌ترین ردمی نوت» خود را در مراسم معرفی می‌کند. دستگاه مذکور عبارت «Ultimate» را به یدک می‌کشد پس شاهد محصولی قدرتمند با ویژگی‌های جذاب خواهیم بود.

اگرچه شیائومی هیچ چیز دیگری در مورد این گوشی نگفته است، اما در چند هفته گذشته شنیده‌ایم که دستگاه مذکور چیزی جز ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس 5G نخواهد بود که در اواخر اکتبر ۲۰۲۱ در چین عرضه شد. البته این تلفن هوشمند در هند Xiaomi 11i HyperCharge نامیده می‌شود. بااین‌حال ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس 5G موجود در هند، ردمی نوت ۱۱ پرو 5G است که در سایر مناطق خارج از چین فروخته می‌شود.

اگرچه شیائومی دستگاهی را که قرار است در رویداد جدید خود معرفی کند، قدرتمندترین ردمی نوت می‌نامد، در واقع این‌طور نیست. ممکن است منظور شرکت مذکور قدرتمندترین ردمی نوت خارج از چین باشد، زیرا در اصل این عنوان به ردمی نوت ۱۰ پرو 5G تعلق دارد. این دستگاه در برخی بازارها با نام POCO X3 GT نیز شناخته می‌‌شود.

اما ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس 5G آینده که در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد چه ویژگی‌هایی دارد؟ این گوشی هوشمند با صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی FHD+ امولد ۱۲۰ هرتزی، تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۲۰ مدیاتک، رم LPDDR4x، حافظه ذخیره‌سازی UFS 2.2، بلندگوهای استریو، حسگر اثر انگشت کناری، MIUI 12.5 مبتنی بر اندروید ۱۱، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی عرضه می‌شود. دوربین سه‌گانه‌ی آن شامل سه دوربین ۱۰۸ مگاپیکسل (واید)، ۸ مگاپیکسل (اولترا واید) و ۲ مگاپیکسل (ماکرو) است. همچنین در جلوی آن شاهد دوربین سلفی دوگانه هستیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات