پرچم‌داران موتورولا و لنوو با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل یک ساخت TSMC معرفی می‌شوند

پنج‌شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
موتورولا به‌زودی از گوشی هوشمند جدید خود که به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک ساخته شده توسط TSMC مجهز شده است، رونمایی خواهد کرد. این گوشی با اسم رمز Frontier شناخته می‌شود.
تبلیغات

یکی از مدیران لنوو امروز اطلاعات شارژر ۱۲۵ واتی موتورولا را به‌اشتراک گذاشت. انتظار می‌رود این شارژر با گوشی هوشمند رده‌بالای بعدی این شرکت که با اسم رمز فرانتیر (Frontier) شناخته می‌شود، عرضه شود. اکنون یک منبع آگاه چینی اطلاعات دیگری از این گوشی منتشر کرده است.

به گزارش گیزموچاینا، لودهنده‌ی معروف خبرهای فناوری، دیجیتال‌چت استیشن در حساب ویبو خود اعلام کرد گروه لنوو درحال آماده شدن برای عرضه‌ی دو گوشی هوشمند رده‌بالای جدید مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون SM8475 (اسنپدراگون ۸ نسل یک ساخت TSMC) است. یکی از این دو دستگاه تحت برند موتورولا و دیگری تحت برند لنوو Legion عرضه خواهد شد.

شارژر ۱۲۵ واتی موتورولا فرانتیر

گوشی رده‌بالای بعدی موتورولا از نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی منحنی اولد با وضوح Full HD پلاس و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز بهره خواهد برد. دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی این گوشی نیز در پانچ‌هول بالای صفحه‌نمایش آن تعبیه خواهد شد. گفته شده این دستگاه به دوربین اصلی ۱۹۴ مگاپیکسلی با ابعاد 1/1.5 اینچ و لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) مجهز خواهد شد. یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو، سیستم دوربین اصلی این گوشی را تکمیل می‌کند. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از شارژ فوق‌سریع ۱۲۵ واتی و شارژ بی‌سیم سریع ۳۰ یا ۵۰ واتی اشاره کرد. با توجه به مشخصات اعلام شده برای این محصول، به‌نظر می‌رسد این مدل در واقع همان گوشی Frontier بعدی موتورولا است.

انتظار می‌رود مدل آینده‌ی Frontier با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سزای UFS 3.1 روانه‌ی بازار شود. این گوشی همچنین به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۲ را اجرا خواهد کرد و باتری آن نیز ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود.

از سوی دیگر، مدل لنوو Legion با صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی اولد با وضوح Full HD پلاس و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز عرضه خواهد شد. دوربین سلفی این گوشی نیز در پانچ‌هول بالای نمایشگر تعبیه خواهد شد. این دستگاه همچنین از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ سیمی ۶۸ وات اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات