موتو G22 معرفی شد؛ گوشی اقتصادی موتورولا با نمایشگر ۹۰ هرتز و تراشه Helio G37

جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
موتورولا گوشی اقتصادی Moto G22 را با نمایشگر ۹۰ هرتز +HD، تراشه‌ Helio G37 و قیمت ۱۷۰ یورو معرفی کرد.
تبلیغات

چند روز پس از آنکه مشخصات فنی و تصاویر Moto G22 به‌صورت کامل در فضای مجازی پخش شد، موتورولا به‌صورت رسمی از این گوشی اقتصادی پرده برداشت.

موتو جی ۲۲ ابتدا در چند بازار منتخب اروپایی عرضه می‌شود و سپس به خاورمیانه، آسیای شرقی و آمریکای لاتین نیز راه می‌یابد. موتورولا در بازار اروپا برای گوشی فوق اقتصادی جدیدش برچسب قیمت ۱۶۹٫۹۹ یورویی را در نظر گرفته است. Moto G22 در بازار اروپا تنها در یک نسخه با رم ۴ و حافظه‌ ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی و در سه رنگ سفید، آبی و مشکی به‌فروش می‌رسد؛ البته موتورولا یک نسخه به‌رنگ سبز نیز از این گوشی معرفی کرد که اکنون دردسترس نیست.

موتو جی ۲۲ پنل جلو

گوشی موتورولا موتو G22 از نمایشگر ۶٫۵ اینچی LCD با وضوح ۱۶۰۰ × ۷۲۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد و از تراشه‌ Helio G37 مدیاتک قدرت می‌گیرد. این تراشه‌ نه‌چندان کارآمد از ترکیب ۴ هسته‌ Cortex-A53 با فرکانس ۲٫۳ و ۴ هسته‌ A53 دیگر با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز به‌عنوان CPU‌ استفاده می‌کند. موتو G22 از کارت حافظه‌ microSD نیز پشتیبانی می‌کند.

موتو جی ۲۲ پنل پشت

موتو G22 از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی برای تأمین انرژی موردنیازش بهره می‌برد و از شارژ سیمی با توان ۱۵ وات پشتیبانی می‌کند. گوشی یک حسگر اثرانگشتی در لبه‌ سمت راستش دارد، از ترکیب دوربین اصلی ۵۰، دوربین اولتراواید ۸ و ماژول‌های ۲ مگاپیکسل عمق‌سنج و ماکرو به‌عنوان مجموعه‌ دوربین پشتی و از یک ماژول ۱۶ مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین سلفی استفاده می‌کند و به‌صورت پیش‌فرض با شارژر ۱۰ واتی درون جعبه و سیستم‌عامل اندروید ۱۲ به‌فروش می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات