وان‌پلاس نورد ۳ احتمالاً از شارژ ۱۵۰ وات، نمایشگر ۶٫۷ اینچی ۱۲۰ هرتزی و ۱۲ گیگابایت رم بهره خواهد برد

جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس گزارشی جدید، گوشی وان‌پلاس نورد ۳ احتمالاً با نمایشگر اولد ۶٫۷ اینچی ۱۲۰ هرتزی، پشتیبانی از فناوری شارژ ۱۵۰ واتی و ۱۲ گیگابایت رم عرضه خواهد شد.
تبلیغات

گزارش جدیدی از دیجیتال‌چت استیشن منتشر شده است که برخی از مشخصات گوشی وان‌پلاس نورد ۳ را نشان می‌دهد. طبق اطلاعات منتشرشده، نورد ۳ از تراشه‌ی جدید دایمنسیتی ۸۱۰۰ بهره خواهد برد. ردمی K50 جدیدترین گوشی هوشمندی است که از این پردازنده بهره می‌برد. علاوه‌براین انتظار می‌رود نورد ۳ به ۱۲ گیگابایت رم LPDDR4X و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 3.1 مجهز شود.

به گزارش GSMArena، براساس گزارش دیجیتال‌چت استیشن انتظار می‌رود وان‌پلاس نورد ۳ به نمایشگر ۶٫۷ اینچی امولد با وضوح Full HD پلاس (۲۴۱۲ در ۱۰۸۰ پیکسل) و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز شود. علاوه‌براین گفته شده دوربین سلفی این گوشی در بریدگی پانچ‌هول گوشه‌ی سمت چپ بالای صفحه‌نمایش تعبیه خواهد شد.

نورد ۳ از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین پشتی سه‌گانه بهره خواهد برد. دوربین اصلی این گوشی احتمالاً ۵۰ مگاپیکسلی با f/1.8 خواهد بود. یک دوربین هشت مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک دوربین دو مگاپیکسلی تک‌رنگ، سیستم دوربین پشتی این دستگاه را تکمیل خواهد کرد.

انتظار می‌رود وان‌پلاس نورد ۳ به باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از فناوری شارژ فوق‌سریع ۱۵۰ وات مجهز شود. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و موتور لمسی‌خطی محور X اشاره کرد.

هفته‌ی گذشته نیز شاهد انتشار گواهی 3C یک گوشی هوشمند از وان‌پلاس بودیم که مشخصات آن تقریباً با قابلیت‌های اشاره‌شده برای نورد ۳ یکسان است. دیجیتال‌چت استیشن در آن زمان اعلام کرد این گواهی احتمالاً مربوط به یک گوشی هوشمند 5G از وان‌پلاس است. این افشاگر امروز گزارش قبلی خود را به‌روز کرده و حالا به نورد ۳ اشاره کرده است.

در یادداشتی مرتبط نوشته شده که گوشی ریلمی GT Neo3 هفته‌ی آینده معرفی خواهد شد و این محصول نیز مشخصات مشابهی با ویژگی‌های اشاره‌شده برای نورد ۳ دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات