عکس واقعی از وان پلاس ۱۰ یا وان پلاس 10R فاش شد

شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی عکسی واقعی از یکی از گوشی‌های معرفی‌نشده‌ی وان‌پلاس دردسترس قرار گرفته است که احتمالاً مربوط به وان‌پلاس ۱۰ یا وان‌پلاس 10R است.
تبلیغات

وان‌پلاس ماه ژانویه گوشی پرچم‌دار وان‌پلاس ۱۰ پرو را برای بازار چین رونمایی کرد؛ اما نسخه‌ی استاندارد این محصول هنوز معرفی نشده است. درحالی‌که انتظار داریم اطلاعات رسمی از این محصول دردسترس قرار گیرد، به‌تازگی عکسی واقعی که احتمالاً مربوط به وان‌پلاس ۱۰ است، در ویبو منتشر شده است. بااین‌حال، برخی از افشاکنندگان خبرهای فناوری اعلام کرده‌اند شاید این عکس مربوط به وان‌پلاس 10R باشد. در این عکس، شاهد مدل سبز و مشکی این گوشی هستیم.

به‌گزارش GSMArena، با‌‌‌توجه‌‌‌به این عکس، شاهد بریدگی بزرگی در بخش پشتی دستگاه هستیم که مربوط به ماژول دوربین اصلی دستگاه است. جدیدترین شایعات حاکی از آن است که وان‌پلاس ۱۰ از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک و ۸ تا ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره خواهد برد. علاوه‌براین، انتظار می‌رود این محصول در دو نسخه با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت عرضه شود.

وان پلاس ۱۰ یا وان پلاس 10R

گفته می‌شود وان‌پلاس ۱۰ به نمایشگر ۶٫۵۵ اینچی امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز خواهد شد و از شارژ سریع SuperVOOC با قدرت ۸۰ وات نیز پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل OxygenOS 12 مبتنی‌بر اندروید ۱۲ را اجرا خواهد کرد. انتظار می‌رود وان‌پلاس مدل جدید گوشی‌های سری وان‌پلاس ۱۰ را در ماه‌های آینده برای بازارهای جهانی معرفی کند؛ البته هنوز جزئیاتی از تاریخ دقیق عرضه‌ی این محصولات دردسترس نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات