رندر و مشخصات دو گوشی متفاوت میان‌رده از سری وان پلاس نورد فاش شد

شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
به‌تازگی رندر و مشخصات دو مدل متفاوت از گوشی‌های میان‌رده‌ و مقرون‌به‌صرفه‌ی سری وان‌پلاس نورد فاش شده است.
تبلیغات

وان‌پلاس با معرفی مدل‌های بسیار مشابه از سری نورد، بسیاری از کاربران را دچار سردرگمی کرده است. به‌عنوان مثال، بسیاری از افراد نمی‌توانند تفاوت خاصی بین مدل‌های نورد N10 5G و نورد CE 2 5G پیدا کنند. وان‌پلاس همیشه اعلام کرده است که به چیزی جز بهترین دستگاه‌ها رضایت نخواهد داد؛ اما ظاهراً این شرکت در حال کار روی دو مدل ارزان‌قیمت از سری نورد است.

به‌گزارش فون‌آرنا، به‌نظر می‌رسد وان‌پلاس مشغول کار روی دو مدل جدید از گوشی‌های سری نورد به نام نورد 2T و نورد CE 2 لایت است. همان‌طورکه از نام این دو محصول پیدا است، ظاهراً با نسخه‌های ضعیف‌ترشده‌ی نورد ۲ و نور CE 2 مواجه خواهیم بود.

وان‌پلاس نورد 2T

وان پلاس نورد 2t رندر

ظاهراً وان‌پلاس نورد 2T به ماژول دوربین مستطیل‌شکل مجهز خواهد بود که شامل دو بخش حلقه‌ای‌ و دو چراغ LED است. به‌نظر می‌رسد دوربین سه‌گانه‌ این گوشی طبق شایعات متشکل از دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین تک‌رنگ ۲ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود.

گفته می‌شود گوشی وان‌ پلاس نورد 2T از نمایشگر ۶٫۴۳ اینچی و تراشه‌ی دامینسیتی ۱۳۰۰ و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۸۰ وات پشتیبانی بهره خواهد برد.

اگر قیمت وان‌پلاس نورد 2T معقول باشد و به‌طور گسترده دردسترس خریداران قرار گیرد، می‌تواند به رقیب خوبی برای گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه‌ و اقتصادی موجود در بازار تبدیل شود. شایان ذکر است که وان‌پلاس نورد ۲ هرگز در بازار ایالات متحده عرضه نشد و این یعنی نسخه‌ی T این دستگاه نیز ممکن است همین روند را دنبال کند.

نکته‌ی دیگر اینکه هیچ اشاره‌ای به پشتیبانی از 5G در وان‌پلاس نورد 2T نشده است. البته انتظار می‌رود این محصول از نمایشگر ۹۰ هرتزی با وضوح Full HD پلاس و دوربین سلفی تعبیه‌شده در پانچ‌هول بالای نمایشگر عرضه شود. سیستم‌عامل پیش‌فرض این گوشی نیز OxygenOS مبتنی‌بر اندروید ۱۲ خواهد بود و حداکثر از ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره خواهد برد.

وان‌پلاس نورد CE 2 لایت 5G

رندر وان پلاس نورد ce 2 لایت 5g

نورد CE 2 لایت 5G از نمایشگر ۶٫۵۸ اینچی بهره خواهد برد و از شبکه‌های 5G نیز پشتیبانی خواهد کرد. گفته می‌شود این مدل به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۳۳ وات مجهز خواهد شد.

انتظار می‌رود وان‌پلاس نورد CE 2 لایت با ظاهری معمولی‌تر و دوربین سه‌گانه‌ی پشتی روانه‌ی بازار شود. دوربین این گوشی متشکل از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و یک جفت دوربین ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. این احتمال وجود دارد که نمایشگر این دستگاه از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی کند.

از دیگر مشخصات موردانتظار وان‌پلاس نورد CE 2 لایت می‌توان به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۹۵ و سیستم‌عامل پیش‌فرض OxygenOS مبتنی‌بر اندروید ۱۲ اشاره کرد. گفته می‌شود این مدل نیز احتمالاً در بازار ایالات متحده عرضه نخواهد شد. قیمت موبایل مذکور حدود ۳۰۰ یورو پیش‌بینی می‌شود که باعث خواهد شد این گوشی در بازار محصولات مقرون‌به‌صرفه به رقیبی شایسته برای سایر مدل‌های موجود در بازار تبدیل شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات