وان پلاس احتمالاً روی گوشی با فناوری شارژ فوق‌العاده سریع ۱۵۰ وات کار می‌کند

سه‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گفته می‌شود که سرعت شارژ ۱۵۰ واتی گوشی آینده‌ی وان‌پلاس رادر مدت ۱۲ دقیقه از صفر تا صد درصد شارژ خواهد کرد.
تبلیغات

به‌گزارش فون‌آرنا، افشاگری معروف به نام Digital Chat Station مشخصات احتمالی گوشی آینده وان‌پلاس را فاش کرده است که احتمالاً از سرعت شارژ فوق‌العاده سریع ۱۵۰ وات پشتیبانی خواهد کرد.

سرعت شارژ ۱۵۰ واتی در گوشی آینده‌ی وان‌پلاس بسیار جذاب خواهد بود؛ زیرا بدین‌معنی است که شرکت مذکور زمینه‌ی جدیدی برای قابلیت‌های دستگاه‌هایش ایجاد می‌کند. اکنون سریع‌ترین سرعت شارژ به وان پلاس ۱۰ پرو (OnePlus 10 Pro) تلعق دارد که از شارژ ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند. بنابراین، اگر افشای اطلاعات صحت داشته باشد و واقعاً وان‌پلاس گوشی با سرعت شارژ ۱۵۰ وات عرضه کند، درنهایت می‌تواند به سریع‌ترین گوشی وان‌پلاس تبدیل شود.

طبق اطلاعات فاش‌شده، این گوشی وان‌پلاس احتمالاً با باتری دوسلولی ۴۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی عرضه می‌شود. وقتی این باتری با سرعت شارژ ۱۵۰ واتی ترکیب شود، احتمالاً گوشی در مدت ۱۲ دقیقه از صفر تا صد شارژ خواهد شد که بسیار سریع است.

افشاگر مذکور علاوه‌بر سرعت شارژ سریع احتمالی ۱۵۰ وات و ظرفیت باتری اعلام کرد که این گوشی احتمالاً با تراشه‌ی بعدی مدیاتک، یعنی دایمنسیتی ۸۱۰۰ نیز عرضه می‌شود که شایعه شده است مشخصاتی مشابه اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام دارد. تراشه‌ی کوالکام در سری S21 سامسونگ استفاده شده و تراشه‌ی دایمنسیتی ۸۱۰۰ ممکن است واقعاً تجربه قدرتمندی را ارائه دهد.

از دیگر مشخصات احتمالی گوشی وان‌پلاس می‌توان به صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی +FHD (۲۲۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی اشاره کرد. در‌حال‌حاضر، اطلاعاتی درباره‌ی این موضوع وجود ندارد که چه زمانی وان‌پلاس گوشی خود را با شارژ سریع ۱۵۰ واتی عرضه می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات