سری ریلمی GT 2 با تضمین سه‌ سال به‌روزرسانی اندروید معرفی شد

سه‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
ریلمی در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۲۲ از گوشی‌های سری ریلمی GT 2 برای بازار اروپا رونمایی کرد. این سری از گوشی‌های ریلمی تا سه سال به‌روزرسانی اندروید و تا چهار سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت خواهند کرد.
تبلیغات

ریلمی در MWC ۲۰۲۲ بارسلون، سری جدید ریلمی GT 2 را معرفی کرد. این برند پرچم‌دار جدید خود را در دو نسخه عرضه می‌کند که شامل ریلمی GT 2 استاندارد و GT 2 پرو است. این دو دستگاه از مشخصاتی در سطح مشخصات گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار رقیب که در سال جاری معرفی شده‌اند، بهره می‌برند. اگر خبر معرفی ریلمی GT را در چین از دست داده‌اید و اطلاعات زیادی درمورد جدیدترین پرچم‌دار این شرکت ندارید، در ادامه با زومیت همراه باشید تا نگاهی به قابلیت‌ها و مشخصات پرچم‌داران ۲۰۲۲ ریلمی داشته باشیم.

ریلمی GT 2

گوشی موبایل ریلمی Realme GT2 آبی

به گزارش XDA، ریلمی GT 2 یک پرچم‌دار مقرون‌به‌صرفه است که از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام، حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5، حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت UFS 3.1 و باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ وات بهره می‌برد. این دستگاه به نمایشگر ۶٫۶۲ اینچی امولد با وضوح Full HD پلاس مجهز و دوربین سلفی در پانچ‌هول بالای این صفحه‌نمایش تعبیه شده است. نمایشگر ریلمی GT 2 از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و حداکثر روشنایی آن به ۱۳۰۰ نیت می‌رسد. این نمایشگر همچنین با لایه‌ای از جنس گوریلا گلس ۵ پوشانده شده تا مقاومت بیشتری دربرابر خط‌وخش و ضربه داشته باشد.

ریلمی GT 2 به یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX766 سونی با لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS)، دوربین هشت مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی مجهز شده است. دوربین سلفی این گوشی نیز ۱۶ مگاپیکسلی است. این دستگاه از وای‌فای ۶، شبکه‌ی 5G، بلوتوث ۵٫۲ و NFC پشتیبانی می‌کند. از دیگر قابلیت‌های درخورتوجه این گوشی می‌توان به بلندگوهای استریو با پشتیبانی از دالبی اتموس و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر آن اشاره کرد.

ریلمی GT 2 پرو

گوشی موبایل ریلمی Realme GT2 Pro مشکی

ریلمی GT 2 پرو، رده‌بالاترین پرچم‌دار این شرکت تا به‌ امروز است و به‌همین‌دلیل همه‌ی قابلیت‌هایی که از یک گوشی پرچم‌دار ۲۰۲۲ انتظار دارید در این دستگاه ارائه شده است. این گوشی به صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی امولد LTPO با وضوح QHD پلاس مجهز شده است و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. حداکثر روشنایی این نمایشگر به ۱۴۰۰ نیت می‌رسد و با لایه‌ای از جنس گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود. قلب تپنده این دستگاه تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک کوالکام است و از حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 3.1 بهره می‌برد.

ریلمی GT 2 پرو به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX766 سونی مجهز شده است که در کنار آن یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی فوق‌عریض با زاویه‌ی دید ۱۵۰ درجه و یک دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی تعبیه شده است. این دستگاه همچنین از یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد که می‌توان با آن تصاویر سلفی باکیفیتی ثبت کرد.

ریلمی GT 2 پرو از وای‌فای ۶، شبکه‌ی 5G، بلوتوث ۵٫۲ و NFC پشتیبانی می‌کند. این محصول همچنین به درگاه یواس‌بی سی مجهز شده است و از حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر و بلندگوهای استریو بهره می‌برد.

هر دو مدل GT 2 ریلمی با رابط کاربری Realme UI 3.0 مبتنی‌بر اندرودی ۱۲ عرضه می‌شوند. ریلمی همچنین وعده داده است که این دو گوشی تا سه‌سال به‌روزرسانی اندروید و تا چهار سال به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را دریافت خواهند کرد.

قیمت و زمان عرضه

ریلمی GT 2 استاندارد با قیمت پایه‌ی ۴۹۹ یورو دردسترس خواهد بود درحالی‌که قیمت مدل پایه‌ی نسخه‌ی پرو این گوشی از ۶۴۹ یورو شروع می‌شود. هر دو مدل در رنگ آبی تیتانیوم، سبز، سفید و مشکی عرضه خواهند شد. ریلمی تا این‌ لحظه هیچ جزئیاتی درمورد تاریخ رسمی عرضه‌ی این دو گوشی به بازار ارائه نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات